Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '12

 
Kategori
Blog
 

Tık tık tık

Tık tık tık
 

internetten alıntı


 

 

Ben tıklara tık demem!

Tıklar benim olmayınca!

Araştırdım, soruşturdum!

Google amcaya bile sordum!

Söyle bana söyle!!!

‘’Ben ayna mıyım? Dedi’’ bana.

Yüzbinleri nasıl vururum?

Sosyal Medyada boy gösteren tüm paylaşım sitelerinin kapısını çaldım.

Yetmedi üye bile oldum.

Facebook’ta kim varsa haber saldım!

Twitter’da ne kadar takipçim varsa uyardım!

‘’Yazılarımı tıklamazsanız...!!!''

‘’Hepinizi silerim!!! Ve… Sanal âlemin çöplüğünde bulursunuz kendinizi’’ diye tehditler savurdum!

Aradım, taradım!

Ne konular buldum!

Denemeler yazdım… Şiirler…

Yerlerde sürünüyor sayılar!

Kategorileri genişlettim!

Edebiyat, güncel, gündelik yaşam, haber, yemek, kültür sanat, mizah, magazin, gezi ve son olarak futbolda karar kıldım…

Rengârenk gönlümü yazılara yansıttım!

Duayelerin kapısını çaldım!

Püf noktaların hepsini kayda aldım!

Yetmedi...!

Her bir arkadaşıma mesaj attım!

‘’Öyle can, canan, canım demekle olmuyor!’’

‘’Yazılarımı okuyun, tıklayın yoksa karışmam haaa!’’ Dedim.

Son tehdit unsurum mu?

Söylemem!

Sır!!!

Kırmızı noktalara yasak koydum!

Son trend nedir? Diye baktım mecraya!

Evraka!!! Evraka!!!

Sonuç mu?

Tıklarda değil yüzbinler! Kim bakar suratına!

Milyonları vurdum!

Kızmayacaksınız! Arkadaşlar!

Çalışın! Siz de kazanın!!!

Mutluyum! Hem de çok mutlu!

Sonunda menşur oldum!!!

 

 

Ayşen Arslangiray Kura

18 Mayıs’ta/ Kuşadası’nda

 

 

 

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..