Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Tılsım

Tılsım
 

Neydi beni sana çeken???? Bu tılsım başkasında olmayan ne vardı sende neydi o büyülü çekim. Sendin işte ilk gördüğümde içimde kıvılcımlar çaktıran, gülümseten sırrın neydi söyle hadi bileyim o zaman belki senden vazgeçebilirim. Seni unutabilirim sende olanı baskasında ararım belki belkide sadece seni ararım başkalarında gülüşünü, konuşmanı, sesini, yüzünü herkesi sana benzetirim belkide yerini başkalarıyla doldurmaya çalışırım başarırım belki de başardığımı sanarım. Seni görünce hiçte öyle olmadığını anlarım. Sonra sadece kendimi avuttuğumu bilirim ama itiraf edemen kendime korkarım seni hala seviyor olmaktan senden vazgeçememekten.
Çünkü seni
Sevmeye, görmeye gücüm yok benim
Basit bir cümleden ibaretim
Seni unutmaya çok istekliydim
Beceremedim....

 
Toplam blog
: 5
: 656
Kayıt tarihi
: 02.02.08
 
 

Matematik bölümü öğrencisiyim. İyi bir eğitimci olmak istiyorum. ..