Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '08

 
Kategori
Teknoloji
 

TIME' a kapak olan bir eşe sahip olmak..!

TIME' a kapak olan bir eşe sahip olmak..!
 

Sevgili eşimi iş çıkışı bekliyordum. Beni epeyce bekletti. O an bunun nedenini pek anlamamıştım. Derken sağ aynada gözüktü ve kendinden daha bir emin halde kapıyı açarak koltuğa oturdu. Üzerinde bir farklılık vardı ama ben yine bir anlam veremiyordum. Derken önünde duran poşete elini uzatıp içinden bir dergi çıkararak bana uzattı. Derginin ön yüzüne baktığımda donakalmıştım. Eşim ünlü TIME dergisinin kapağındaydı. Kendisi gerçek bir başarı hikayesiyle yılın kadını seçilmişti. (Gerçi ünlü TIME dergisi hata yapmış "Yılın Kadını" yerine "Yılın Kadınları" yazmıştı ama olur artık o kadar:) )

Birden zaman benim için durmuştu. Her ne kadar ben de başarılı bir erkek ve de eşinin başarılarıyla gurur duyan biri olsam da dünyaca ünlü böyle bir dergiye kapak olacak kadar başarılı ve ünlü bir eşe sahip olmak benim bile sınırlarımın çok üzerindeydi. Kendimi çok basit, yetersiz ve ezilmiş hissetmeye başlamıştım. Daralan ruhumla beraber yüzümden terler boşanırken derginin kapağını çevirdiğimde içinde farklı bir birşeyler olduğunu gördüm ve :

-Ohhhhh be...!

dedim. Bizimkinin muzip iş arkadaşları sağolsun ona güzel bir şaka yapmışlar ve ellerindeki teknolojik imkanları da kullanarak onu çakma TIME dergisinin kapağına yerleştirmişler. Ancak burada ben neredeyse kalpten gitmek üzedeydim bundan haberleri bile yok:))))

Saygılarımla.
 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..