Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '13

 
Kategori
Burçlar
Okunma Sayısı
5170
 

Tipik bir yay anlatıyor!

Tipik bir yay anlatıyor!
 

alıntıdır


Resimdende anlaşılacağı üzere tipik bir yay burcu kadınıyım... 29 Kasım' da doğmuşum... Bilinenin aksine o kadarda özgürlükçü değildir yay burçları sevgili arkadaşım, neden bizden korkarlar anlamıyorum ki? Yok bizden sadık eş olmazmış, yok dost olmazmış kim uyduruyor bunları kardeşim!

Tam da aksi istikamette düşünmeye davet ediyorum sizi! Ben tipik bir yayım evet gülmeyi, gezmeyi çok seviyorum ama aynı zamanda iyi bir  eş ve ketum bir dost olduğuma inanıyorum yani bilinenin aksine yay burcu sadıktır arkadaşım... Ben bunu bilir bunu söylerim!

Yükselen burç diye de bir şey var tabi birde... Yükselenimde ikizler buarada fakat ona sonra el atacağım şimdi değil!

Öncelikle yay burcu hakkında konuşmak istiyorum, bizler çoğu insana göre çok ilgi çekici konuşuruz ve buda eşimizi ya da sevgilimizi büyüler tabi bu ilk izlenimdir yanılmayın! Yay, sezgileriyle hareket etmez akılcı ve analitiktir. Zaman zaman küstah, nezaketsiz olabiliriz evet ama bu asla sadakatsizlik olarak nitelendirilmemelidir bence. Zihinsel ve ruhsal çabalarımızla hayatı sürekli sorgularız bu sorgudan bazen sıkılırız ama çaktırmayız itiraf ediyorum!

Bireyselleşmek bize göre değil sürekli kalabalık arkadaş ortamlarını severiz, ama bazen de kendi kabuğumuza çekilip kendimizle kalmayı tercih edebiliriz bunu çoğu arkadaşım hep yanlış anlamıştır hatta bir arkadaşımın yıllar önce benim hakkımda yaptığı bir yorumu hala hatırlıyorum; Seçil, biliyor musun bir gün seni çok seviyorum ertesi gün o kadar gıcık olabiliyorsun ki seni boğmak istiyorum!

Duyduğum en samimi yorum buydu sanırım... Evet arkadaşım ben yay burcuyum bir gün öldüresiye neşeli ertesi gün öldüresiye can sıkıcı olabiliyorum ama kendimi seviyorum yay burcu kadar samimi başka burç tanımadım desem abartmış olur muyum? Evet evet sanırım o kadarda abartmamalıyım...

Yay burcu bir eşiniz ya da sevgiliniz varsa benden nacizhane bir tavsiye sinirli olduğu anda size git diyorsa, sesinizi çıkarmadan usulca o menzilden uzaklaşın yoksa akibetiniz pek hayırlı sonuçlanmayabilir... Çabuk sinirleniriz ama çabucak sinirimiz söner bizim, unuturuz asla kinci değiliz en sevdiğim kişisel özelliğimde bu işte evet kesinlikle kinci olmamam...

Pek duygusal sayılmayız bizler daha çok mantıkla hareket eden tipleriz sanırım... Hatta sevgilimizin eski sevgilisiyle arkadaş bile olabilecek kadar esnek yaşarız hayatı bu esneklik kimine göre saçmalık olsada dedim ya yay burcu neden aramaz samimiyette sadece severiz biz sebepsiz herkesi...

Hayattaki rolü ne olursa olsun...

Sevgi doluyuz ancak yay kadını ikili ilişkilerde pek affedici değildir benden söylemesi, ayağınızı denk alın!

Güçsüz olduğumuz durumlarda savunmaya geçer ve sorumluluğu karşı tarafa yüklemekten pek bir haz alırız ama sonra dinlediğimiz bir şarkıda ya da okuduğumuz kısa bir şiir de dalıp gideriz hatanın içine içine pişman olmaktır işte bazen yay kadını olmak! Patavatsız olduğuna üzülmek ama en kötüsü bunun için elinden bir şey gelmediğine kahrolmaktır yay olmak...

Yay burcu olarak dürüstlüğe çok önem veririz yalan söylemeye ya da söylenmesine tahammülümüz yoktur, mış gibi yaşamak bize göre değildir yani! Yay kadını bakımlı erkek sever, onu rutine sokmadan heyecanlandırmayı başarabilirseniz onu yanınızda tutmayıda garantilemiş olursunuz ve eğer baştan aşağıya yay kokan bir kadına aşıksanız hayatınızda sirenler hiç eksik olmayacaktır buna alışın derim ona daima küçük süprizler yapmayı unutmayın, çiçek alın mesela unutmayın ki kadınlar çiçekleri sevmezler çiçek alacak ruha sahip erkekleri severler zira hiç çiçek yiyen kadın görmedim ben! Bizi kendinize yabancılaştırmayın beyler! Hadi size kolay gele... 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 80
Toplam yorum
: 144
Toplam mesaj
: 17
Ort. okunma sayısı
: 1443
Kayıt tarihi
: 06.03.10
 
 

Çocuklara aşık bir öğretmen olmakla birlikte çocuk psikolojisi ve gelişim uzmanı olan hayatını ço..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster