Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '20

 
Kategori
Haber
 

Tirebolu Savcısına saldırı

Bir şahıs…

Tirebolu Adâlet Sarayı’nda  mübâşirlik yapıyor.

Birkaç yıl önce, oğlunun okuduğu  okulun  müdürüne  makam odasında  saldırıyor.

Kavga  okulun koridorlarına taşıyor. Müdür yerlerde.

Okul müdürüne saldırı, tekme ve yumruklarla  dozunu giderek artırıyor.

Tüm bunlar  saldıran şahsın eşinin ve oğlunun gözlerinin önünde gerçekleşiyor.

Diğer öğretmenler ve tâdilat için orada bulunan işçiler duruma müdahâle edip saldırıyı bertaraf etmeye

çalışıyorlar.

Aradan birkaç yıl geçiyor.

Önceki gün, yine aynı şahıs  bu sefer  de, görev yaptığı Tirebolu Adliye’sinde -ya da Adâlet Sarayı mı

demeliydim bilemedim- âmiri pozisyonundaki  savcıya silah çekiyor.

Savcıyı vuruyor. Savcı fırsatını bulup kaçmaya başlıyor…

Saldırgan tarafından tâkip edildiğini fark eden savcı, adliye binasından  kendisini dışarıya zor atıyor.

Ben savcıyım beni öldürecekler” diyerek yoldan geçen bir arabayı durdurup kendisini hastaneye

yetiştiriyor.

Özellikle son zamanlarda  artık  şaşırmadığımız bir  tablo ile karşı karşıyayız.

Akla hayâle gelmedik işler yapıp polis tarafından gözaltına alınan  şahısların, savcılıkça tutuksuz

yargılanmak üzere serbest bırakıldığına çok şahit olduk.

Veyâ bir adım ileri gidelim.

Tutuklandıktan sonra  hâkim karşısında  iyi hâlden ya da  kravat takarak yırtanların olduğunu da

biliyoruz.

Elbette ki  kendini bilmez saldırgan tarafından saldırıya uğrayan savcımıza âcil şifâlar  ve geçmiş olsun

diyoruz.

Öyleki, savcımız ifadesinde  “eğer kaçmamış olsaydım, beni kesinlikle öldürmüş olacaktı” diyor.

Şimdi sakın, olur mu öyle şey?  demeyin ama  herhangi bir sebeple  bu saldırgan  tutuksuz yargılanmak üzere  serbest bırakılsa  ya  da  yargılama safhasında iyi hâl indiriminden falan faydalansa bunu kim kabûl edebilir?

...

Başka sorum yok sayın savcım.

 

Sabrın sonu ile

 
Toplam blog
: 269
: 1885
Kayıt tarihi
: 08.01.07
 
 

Kabataş Erkek Lisesi Matematik (1992) Marmara Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Mak..