Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '08

 
Kategori
Güncel
 

Tırlattım! Çıldırdım! Delirdim!

Tırlattım! Çıldırdım! Delirdim!
 

Tırlattım! Çıldırdım! Delirdim!..


Allah’ım sen aklımı koru. Allah’ım sen inanacak bir şeyler sun artık önüme. İşte burada de. Sok gözüme gözüme. Yoksa aklımı kaçıracağım. Yoksa tırlatacağım.

Bir tarafta mahkeme kararıyla ardı ardına kapatılan blog sayfaları, bir tarafta 76 yaşında bir adamın tecavüzüne uğradıktan sonra beden ve ruh sağlığına hiç bir şey olmadığı yönünde Adli Tıp Kurumundan verilen rapor.

Ağlamak istiyorum.

Hem de hıçkıra hıçkıra. Böğüre, böğüre.

N’olur Allahım sen aklımı koru. İnanacak bir şeyler sun artık önüme.

İnanmak istemiyorum. İnanamıyorum. 14 yaşında bir kız çocuğu tecavüze uğrayacak ama beden ve ruh sağlığına hiçbir şey olmayacak, hiçbir olumsuz belirti görülmeyecek.

Dedim ya ağlamak istiyorum!

Yo yooo. Gülmek.

Camları çatlatırcasına gülmek.

Başımı vurduğum duvarları yıkarcasına gülmek.

Kötü kalpli cadılar gibi kahkahalarla gülmek. Gülmek!... Hahahaaaaaa...

Bütün mahalle toplanmalı kahkahalarıma. Bütün komşular. Amcalar dayılar, halalar, teyzeler.

Bu kız delirdi dememeliler. Bu kız çıldırdı demeliler. Bu kız sonunda sıyırdı demeliler.

Sonra tepinmeliyim. Yerler sarsılmalı. Aşağı komşu yukarı çıkıp bağırmalı. Çocuğum uyuyor manyak mısın demeli.

Manyağım evet demeliyim. Manyağım ben. Üşüttüm demeliyim. Herkese bağırıp çağırıp, yeri göğü, inletmeliyim.

Yeter artık demeliyim, yeterrr. Ve haykırmalıyım. Biri inanacak bir şey göstersin bana. Biri inanacak bir şey göstersin bana.

Ya da gitsin o adama tecavüz etsin birileri. Hem de günlerce. Haftalarca. Aylarca. Sonra ona da rapor versin adli tıp kurumu. Altı ayda çıkan rapor kırkı çıkmadan çıksın. Sonra salsınlar sokağa o adamı. Ve bir de plaka taksınlar boynuna. 14 yaşında kıza tecavüzden sanık medarı iftiharımız diye. Herkes alkışlasın. Herkes örnek alsın. Örnek vatandaş seçilsin hatta. Posterleri duvarlara asılsın. Türkiye seninle gurur duyuyor diye. Offff. Of.

Dedim ya… Kafayı yiyeceğim artık. Allah’ım sen aklımı koru. İnanacak bir şeyler getir, bir şeyler sun artık önüme.

Yoksa sana olan inancımı da yitireceğim.

Sınırdayım. Anla!

http://www.milliyet.com.tr/Yasam/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&Kategori=turkiye&ArticleID=1008565&Date=27.10.2008&b

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..