Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Faruk Fahrettin Özcanan

http://blog.milliyet.com.tr/hesedovfa

13 Mart '20

 
Kategori
Şiir
 

Tırnaklarınla Kazıyarak

Bahçesinde rüzgar

Tepesinde güneş var barakamın

Fırtına öncesi bir sessizlik var yine

Mevsimsiz sararıp dökülen yapraklarda

İçinde oturmuş bana bakıyor

Çığlık atan bir portre

Ne olur beni çiz

Beni çiz duvarlarında diyor

Ama yağlı boya ile değil

Tırnaklarınla kazıyarak çiz beni bu taş duvarlara 

Yağmurlar

Heyelanlar

Tufanlar kalkacak

Üzerimi örtecekler çünkü asırlık bir toprakla

Ama biliyorum kaç asır sonrada olsa

Yine yeni bir yaşam için toprağı kazıyanlar olacak

Ve bulacaklar beni

O zaman bilecekler ki

Bahçesinde rüzgar

Tepesinde güneşi vuran

Duvarlarında kazınmış olan resim

Her zamanki gibi bir asrın acısıdır

Ve çığlık atan bir portre

Ne olur beni çiz beni çiz

Işık tutan ben olmak istiyorum

Gelecek nesillere diye bağıran bir miras.

 

OnüçMartİkibinYirmiBatumi

Faruk Fahrettin Özcanan

 
Toplam blog
: 305
: 281
Kayıt tarihi
: 05.02.07
 
 

Hayatın yazmak olduğuna inanıyorum ve umulup ta olmayan her duyguyu yazarak yaşamak mümkün diyoru..