Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '13

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Tiroit ve Nefes

Tiroit ve Nefes
 

Louse Lay, “Hastalıkların Zihinsel Nedenleri” isimli kitabında zihnimizden geçen düşünceler ve bunlara bağlı olarak yarattığımız inançların bir takım rahatsızlıklara sebep olduğundan bahsetmektedir.  Tiroit rahatsızlığına “ İstediğim hiç bir şeyi yapamıyorum”, “Bana sıra ne zaman gelecek?” , “ Dışarıda bırakıldım“,Vazgeçiyorum” şeklindeki düşünce ve inançların sebep olduğunu söylemektedir.  Bunun için de “Eski sınırlılığımı aşıyorum ve kendimi özgürce, yaratıcılığımla ifade ediyorum “, “Ben hayatımın merkezindeyim”, ”Kendimi ve gördüğüm her şeyi beğeniyor ve onaylıyorum”, “ Beni tümüyle destekleyen bir hayat yaratıyorum” telkinlerinin kullanılmasını önermektedir.    

Kendini önemsiz, dışarıda bırakılmış hissetmenin ardında kişinin kendisini suçlaması vardır. Boğaz bölgesindeki problemler, sadece kendimizi ifade etmeyip sustuğumuz için değil, içimize attıklarımıza kulp bulduğumuz için oluşur. Kendimize karşı dürüst olmadığımızda, sanki her şey çok iyiymiş gibi bir tavır takınırız ki bu da boğazda problemlere yol açar. Peki, bu durumda transformal nefes koçları olarak biz neler yaparız?

Öncelikle nefes çalışmalarına nefesin açılması ile başlarız. Yaklaşık beş altı seanstan sonra nefes açılır. Nefes açıldıktan sonra da boğaz kısmında çalışmaya başlarız. Boğaz kısmında kendini ifade etmek ile ilgili enerjiler vardır. Bu enerjilerin frekansı durağandan hareketliliğe geçtikçe kişinin öfkesi azalır, kendini daha fazla sevmeye başlar. Çünkü nefes ile birlikte kişinin yaşamında, anlayış için daha fazla yer açılır.  Anlayış başrolde ise suçlamalar da tamamen ortadan kalkacaktır.  Tiroit rahatsızlığı olan bir sürü nefes koçu dostum bu şekilde nefes yaparak yaklaşık bir sene içerisinde sürekli almak zorunda oldukları ilacı bıraktılar. Sonraki yıllarda yaptırdıkları tetkiklerde bu durumun kalıcı olduğunu deneyimlediler. Hepsi de bu yeni yaşamlarından çok memnunlar.   

Sevgiler

Sibel.kavunoglu@gmail.com

www.yourwishisyourreality.com

 

  

 
Toplam blog
: 615
: 248
Kayıt tarihi
: 09.11.10
 
 

Geçmişte finans sektöründe ağırlıklı olarak iyileştirme ve geliştirme projelerinin hayata geçiril..