Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '09

 
Kategori
Teknoloji
 

Tıs tıs tıs...

Tıs tıs tıs...
 

Tıs tıs tıs

La havle...

Yerimden kalktım arkadaki boş yere oturdum, kendi kendime oh demeye hazırlanıyordum ki...Tıs tıs tıs

Yarabbim nedir bu çilem sabah sabah ?

En fazla 5 dakika dayandım ve derin bir nefes çekerek kendime sakin ol dedim ve olabildiğince kibar bir sesle "şunun sesini biraz kısar mısınız lütfen" dedim.

Anlamayan gözlerle baktı ve kulaklığı çıkarttı, " anlamadım" ?

Ses çok rahatsız ediyor biraz kısın lütfen...

"Okey" dedi ve birazcık kıstı...

Eh dedim kendi kendime bu da idare etsin bakalım.

Bu sefer gelen ses sadece sıs sıs sıs gibiydi ama ne çare bir kere sinirlerim bozuldu ya o bile beni neredeyse çıldırtacak. Beynimden sanki alevler fışkırıyor...

"En iyisi birşeyler düşün ve dikkatini dağıt diyerek" söylendim.

Anlamadınızsa söyleyeyim efendim, bu mp3 çalarların dışarıya gelen sesi beni deli ediyor.

Hani köpekleri çılgına çeviren düdükler vardır ya, aha işte onlar gibi beynimi oyuyor sanki. Çıldırma raddelerine geliyorum, şeytan diyor al elinden şunları at yere, tepin üstünde...
La havle...

Üstelik hayret ediyorum , bende %25 işitme kaybı olduğu halde nasıl duyuyorum bu sesleri anlayamıyorum !

Ve dahası ben bu kadar duyarken kendi kulakları o yüksek müziğe nasıl dayanıyor aklım almıyor bir türlü?

Doktorlar yüksek sesin; uyku bozukluklarına, huzursuzluğa ve tansiyona neden olduğunu ayrıca bunu kullananların sağır olacaklarını söylüyor.
Yasaklanmalı tez elden bu mp3 çalarlar veya en azından kendilerini düşünmüyorlarsa da bizi sinir etmesinler ve toplu taşıma araçlarında kullanımı yasaklansın.

Hergün neredeyse 15-20 kişide görüyorum, meğer ne çok müzik sevdalısı varmış aramızda da haberimiz yokmuş...

Yakın bir gelecekte sağırlar ülkesi olacağız bu gidişle...

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..