Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '14

 
Kategori
Tiyatro
 

Tiyatro Ritim - Emek Sahnesin'de

Tiyatro Ritim - Emek Sahnesin'de
 

Oyuncular


Çoook  Sevdiğim bir Arkadaşım ,

What’s up ‘tan bir mesaj geliyor, Kim ? Sevgili çok değerli Ayça Genç  bakıyorum bir oyuna davet  !!! Farkediyorum ki en son oyununa gideli tam 2 sene olmuş ne uzak ara J 26 aralık Çarşamba akşamı Saat:20.30'da Ortaköy Afife Jale Sahnesin’de blog sayfamdaki yazıyı incelediğimde ,  bu tarih ve yer ortaya çıkıyor.

 Oraya gittiğimde ( Kadiköy Hasanpaşa Emek Sahnesi ) farkettim çok özlemişim Tiyatro Ritm’i bu oyun bir önceki oyundan çok daha farklı bir konuyu anlatıyordu , düşünüşü daha derin bir olgu ile süreklilik taşıdı ,

Flamenko ruhunun estiği bu oyun , Aşk’ı bir başka rafa koyuyor .Bir sahne ise çelişkilerin parıldadığı bir kimliği de sizin bedeninizde can bulmasını sağlıyor , sakin bir mod’a kendinizi hazırlamanız oyun başlamadan önce derin bir nefes almanız gerekebilir , oyun içinde kelimeler sizi sarıp sarmalaması için bu gerekli , ben prömiyerin mutluluğu ile gittiğim için, derin bir nefes alamadım . J

Oyun’dan gayet büyük bir mutluluk içinde heyecan  kıpırtılarını duydum kalbimde J

Aşk , öfke, kaygı , endişe bir bir izliyor ,oyun içinde ardı ardına ,

Gitarlı, Cajonlu  , Çellolu bir dinletiyle ise farklı bir tad alabiliyorsunuz oyundan,

Sahneye ise çok yakınsınız oyuncuların enerjileri direkt sizinle.

İyi Seyirler olsun .

 

 

 
Toplam blog
: 46
: 193
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

1982 yılı İstanbul doğumluyum. ilk öğrenimi'mi İstanbul'da tamamladım. 2008 yılında Yıldız Teknik..