Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Tiyatro sahnesinde evlenme teklifi

Tiyatro sahnesinde evlenme teklifi
 

Ahmet Mithat Efendi Kültür Merkezi, Feridun Karakaya Sahnesi'ne “Profesyonel” isimli oyunu seyretmek için gelenler, oyunun sonunda bir sürpriz ile karşılaştılar!

Ahmet Mithat Efendi Kültür Merkezi’ne “Profesyonel” isimli oyunu seyretmek için gelen tiyatro severler, oyunun sonunda ilginç bir sürpriz ile karşılaştılar! Oyunun bitmesiyle birlikte sahneye fırlayan bir genç, seyircilerden kısa bir süre için salondan ayrılmamaları ricasında bulunarak, kız arkadaşını yanına davet etti. Şaşkınlık içinde sahneye çıkan genç kızın önünde diz çökerek, kendisine evlenme teklif eden gencin bu davranışı salonda bulunanlardan bol alkış aldı!

Bir genç sahneye fırladı!

Ünlü oyuncular Yetkin Dikinciler ile Bülent Emin Yarar’ın başrollerini paylaştıkları, Sırp sanatçı Duşan Kovaçeviç’in “ Profesyonel” isimli oyununu izlemeye gelen tiyatro severler, ayakta alkışladıkları başarılı oyunun sonunda bir de sahne üzerinde yapılan çılgın bir evlenme teklifine şahit oldular!

Abdülkadir Yalçın (30) isimli genç, tiyatro oyunun sonunda, yedi senedir birlikte olduğu kız arkadaşı Gülçin Aktaş’ı sahneye davet etti. Erkek arkadaşının daveti üzerine şaşkınlık içinde sahneye çıkan genç kızın önünde diz çöken genç adam, kendisine evlenme teklifinde bulundu ve nişan yüzüğü taktı!

İşe girmeyi bekledim!

Beykoz Güncel Haber olarak, evlenme teklifinin sonrasında genç çiftin yanına gittik. Kız arkadaşına ömrü boyunca unutamayacağı türde bir evlenme teklifinde bulunan genç adama, “neden bir tiyatro sahnesini seçtiği” sorusunu yönelttik.  

Türkçe öğretmeni olarak üniversiteden yeni mezun olduğunu ve halihazırda Ağrı’da öğretmenlik yaptığını öğrendiğimiz Abdülkadir Yalçın, bizi şu şekilde cevapladı: “ Daha önce öğrenciydim; kız arkadaşıma evlilik teklifinde bulunmak için okuldan mezun olmayı ve bir işe girmeyi bekledim. Bugün de işe girişim sonrasında kız arkadaşım ile ilk buluşma anımızdı.  Yaz ayında da inşallah düğünümüzü yapacağız!”

Çok heyecanlandım!

Çiçeği burnunda öğretmen, kız arkadaşına sahne üzerinde evlilik teklif ettiği sırada alkış nedeniyle çok net duyulamayan sözlerini bizim için tekrar ederek, şunları söyledi: “ O’na, hatırladığım tüm güzel anlarda yanımda olduğunu söyledim. O, tüm kötü zamanlarımda, yardıma ihtiyaç duyduğum anlarda hep elimden tuttu, beni hep sevdi ve her türlü fedakârlığı yaptı benim için. Hayatıma bir ışık gibi doğdu. ‘ Bu ışığı kalan hayatımda da bana bahşeder misin?’ diye sordum kendisine ve “benimle evlenir misin çünkü ben bu hayatı sensiz yaşamak istemiyorum, seni çok seviyorum’ dedim. Daha doğrusu demeye çalıştım! Çünkü sahne üzerinde çok heyecanlandım!”

Ünlü oyuncuyla hatıra fotoğrafı!

Kulisten çıkarken yakaladığımız usta oyuncu Bülent Emin Yarar’a durumu izah ederek, kendisinden günün anısına olmak üzere genç çift ile birlikte bir hatıra fotoğrafı çektirmesi ricasında bulunduk. Bizi kırmayan ünlü oyuncu, heyecanlı çift ve en az kendileri kadar heyecanlı arkadaşlarıyla birlikte Beykoz Güncel Haber’in objektifine poz verdi.

Haber: Arzu Başlantı

arzubaslanti@yahoo.com

www.beykozguncel.com

 
Toplam blog
: 230
: 1315
Kayıt tarihi
: 26.08.12
 
 

Doğum yeri: Berlin Siyasal Bilgiler Fakültesi, Uluslararası İlişkiler Bölümü mezunu (Bölüm ve fakül..