Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '14

 
Kategori
Tiyatro
 

Tiyatro sahnesinde oyun oynamak mutluluğun doruklarına ulaşmaktır..

Tiyatro sahnesinde oyun oynamak mutluluğun doruklarına ulaşmaktır..
 

- 'Hocam merhaba' diye seslendi oturduğu yerden orta yaşlı bir beyefendi bana..

Sokaktan geçerken duymuş olduğum sese duymamazlıktan gelmek olmazdı kendime saygımdan ötürü.

Akşam üzeri mağazasının kapısında oturuyordu.

Ben de herzamankinden farklı, bir saat önceden kapatmıştım mağazamı.

Yanına gittim.

- 'Birisine benzettiniz heralde' dedim..

- 'Tanıyorum sizi tanıyorum ama nereden? Hocam dedim, doğru ama değil mi? Ya dizilerden, ya sinemadan? bi yerden tanıyorum sizi. Sanatçısınız değil mi?'

- 'Sanatçıi değilim ama bir dönem tiyatro ile ilgilendim.

- 'Hah tamam işte..

Hele de Tiyatro sanatı ile uğraşmak daha da ayrıcalıklı bir duygu oluşturuyor insana..

Özellikle Tiyatro seyretmek de insana doğru düşünmeye yönlendirdiğini unutmamak gerekir.

Güzel Sanatların hangi dalıyla uğraşırsanız uğraşın, hafiflediğinizi hissedersiniz.

Adeta kuş gibi uçuyor hissedersiniz kendinizi.

Sanat güzeldir tıpkı hayat gibi..

Bu arada sanat'ın toplum için yapılamsı gerektiğinin de altını çizelim izninizle..

Hem sanat değil midir savaşları ancak ve ancak durdurabilecek olan?

Bazen mağazayı erken kapamak iyidir..İyi geliyor insana..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..