Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '07

 
Kategori
Eğitim
 

TOEFL testinde çıkmış olan tüm essay (Kompozisyon) konuları

TOEFL testinde çıkmış olan tüm essay (Kompozisyon) konuları
 

Değerli Okurlar,

Yoğun istek üzerine TOEFL sınavında çıkmış olan tüm essay (kompozisyon) konularını yayınlıyorum. Bilgi kaynağı testi düzenleyen ETS. Çalışılırsa yüksek skor çıkarılamayacak bir sınav değil. Benim TOEFL'dan tam puan çıkaran öğrencim oldu.

Essay konu başlıkları çok uzun olduğu için bu mesaja yazamıyorum. pdf dosyaları açabiliyorsanız adres şu:

http://www.okulariyoruz.biz/default.asp?L=TR&mid=832

Acrobar Reader programı olmayıp dosyayı açamayan arkadaşlar bana isiltabag@okulariyoruz.biz adresinden ulaşabilirler. Kendilerine word dökümanı olarak gönderebilirim.

Bol puanlı günler,

Saygılarımla,

Işıl TABAĞ

Director

 
Toplam blog
: 189
: 6400
Kayıt tarihi
: 11.10.06
 
 

Endüstri Mühendisi olan Işıl Tabağ, Avrupa Okullar Birliği görevinden sonra 1998 yılından bu yana..