Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Toka

Toka
 

şehrimizin üstündeki meleklere bakıyorduk onlarda bize...


Cebimde mor bir tokaydı aşk

saçlarının dağınıklığını arayan

 

toka

 

gözlerinde kıvılcımlarla gezdiğin

deniz manzarasında buhar ıslanması bu ellerin

sen beyaz giyerdin

tırnaklarımı yerdim

izmir ıslanırken ege'nin kıyısında

dudaklarımdan öpüp, beni sevme derdin

dilimde tuz tadı gibi kalırdı sahil


saçlarını toplayıp giderdin

dişlerini geçirip hayatın boynuna

kan toplayan bir iz gibi bırakırdın beni

ortasında gecenin

elimde bir toka yarası taşırdım

sen giderdin ben saçlarını toplardım

hayatımdan...

 

( cebimdeki mor tokada toplanmayı bekliyordu saçların

/saçlarını neden toplamazdı senin aşkların?/

hayat: cebimdeki sahte kimlik

damgalı bir gülümsemeyle dudaklarımda

saçlarını toplamasını bekliyor aşkın)

 

mayıs 2006

 
Toplam blog
: 23
: 339
Kayıt tarihi
: 10.05.09
 
 

Yılmaz Odabaşı hayranı. Yeldeğirmenleriyle dövüşmeyi seviyor... ..