Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '08

 
Kategori
Gelenekler
 

Tokalaşmak

Tokalaşmak
 

TOKALAŞMA


İnsanların selamlaşmasını iletişimin başlangıcı olduğunu anlıyorumdum da, tokalaşmanın temelini çöüzemiyordum ve bugün bir sohbette tokalaşmanın temelini başlangıcının öyküsünü dinledim, düzenleyerek ilginize sunuyorum.

İlk çağlarda insanların silahları ruhsatsız kullandıkları zamanlarda; karşılaşan insanların biribirlerine pozitif mesaj vermek için, yani "sana silah çekmeyeceğimi ifade etmenin sembolü olarak" TOKAŞMAYI türetmişler.

Zaman içinde karşıt cinslerinde tokalaşmalarının başlamasıyla birlikte; tokalaşmayla gizli ilgininde ifade edilebileceğini fark etmişler, böylece birine duydugu gizli ilgiyi gizli el refleksiyle diğerine hisssettirmesi ve alacağı refleks cevaba göre sonrasına ilişikin tavır belirlemesi, bir aşk iletişim başlangıcı olarak olgunlaşmıştır.

Durumu yöntemi derdini anlatamayanlara duyuruyorum, gayet güzel bir durum; ilgi duyuyorsunuz, ama cesaret edemiyorsunuz, tokalaşırken bir küçük refleks ile hissetirebilirsiniz. sonrası allah kerim

 
Toplam blog
: 617
: 1221
Kayıt tarihi
: 03.12.07
 
 

Her kesimi anlama ve kabullenme bilincimle; her kişinin asgari yaşam şartlarına sahip olabildiği,..