Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '20

 
Kategori
Şiir
 

Tokat manileri 11

TOKATTAN MANİLER -11

  101. Bir kız sevdim ZİLE den

          Alamadım hileden

          Keşke sevmez olaydım

         Yaktın beni çileden

102. İlengerde tuz olsam

         ZİLE  yerden kız alsam

        Yar kapıdan girince

        Evde yalınız olsam.

103. Defim var deriden

       Sensin beni eriten

       Senin  aşkım değil mi

        Beni böyle eriten

104.Kabağın kökeniyim.

         İptida dökeniyim

         Yerse güzeller yesin

          Çirkine tövbeliyim

105.Kiraz koydum sepete

        Yarim gördü tepede

      Bir de ben seveyim ki

      Şan olsun memlekete

 106.Mantuvarım var olsun

        İçi dolu nar olsun

       Mantuvara gelenin

       Hacatı kabul olsun

 

 

107. Mavi boncuk boğazda

        Benim yârim SİVAS ta

        İnşallah kavuşuruz

        Elma ile Kiraz da

108. Hey mantuvar mantuvar

         Mantuvarın vakti var

         Mantuvara varanın,  

          Yedi yerde tahtı var

109.Sap takdırdım baltaya

        Haydi gidek bultu ya

        Şu ZİLE’nin kızları

        Birer mucur  arpaya   

110.Değirmen deresinde

       Mum yanar arasında

       Benim bir muradım var

       İki ay arasında.

     

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..