Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '20

 
Kategori
Şiir
 

Tokat Manileri 3

TOKAT MANİLERİ 3

Tokat manilerini yayınlamaya devam ediyorum

    21. Maydonoz ot değil mi ?

         Yaprağı dört değil mi?

         Ben yârimden ayrıldım.

         Bu bana dert değil mi?

 

22. Tokat’ın ayvası

       Yeşillik yuvası.

       Hastalara dermandır.

       Suyu ile havası.

 

23.Tokat can dolu

     Ben severim marolu.

     Bin vapura dolaş gel

   Al eline bavulu.

 

24. Pazar’dır  dedikleri

      Şekerdir yedikleri.

     Çok  hoşuma gidiyor

    “Hemi gı “ dedikleri.

 

25. Tokat’ın kışı var.

      Derenin akışı var.

     Ah o kızı görseniz

    Ne candan bakışı var.

 

26. Develer katar katar.

     Zinciri suya batar.

     Sen bana kötü bakma

    Gönlümde aslan yatar.

 

27. Alçacık kiraz dalı.

      Dibinde ipek halı.

     Şu Tokat’ın kızları

     Süzülmüş oğul balı.

 

28.Yeşil ipek uçurdum.

     Gökten şahin uçurdum.

     Eller tokat dedikçe

    Ben aklımı kaçırdım.

 

29. Atlar gider engine.

     Odun vurdum dengine.

    Tokat’ta üç güzel var.

    Biri benim kendime.

30. Maniye maraz derler.

    Güzele beyaz derler.

Kime derdimi yansam.

 Bu dert sana az derler.

 

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..