Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '20

 
Kategori
Şiir
 

Tokat manileri 4

TOKAT MANİLERİ 4

    Tokat manilerini yayınlamaya devam ediyoruz.

   31. Tokat’ın balına

          Tutulmuşum dalına

          Tokat’tan mı gelirsin

         Kız salına salına.

 

32.  Güzel  Tokat’ın

       Bakışları sihirli.

      Yardan ayrı düşenin

      Örü geçer zehirli.

 

33. Leblebi koydum tasa

      Doldurdum basa basa

     Sevdiğim güzel ama

     Birazcık  boyu kısa

 

34. Maydonozun dalları

     Kokuyor yar yolları

     Hatırını saydım da

   Sevmedim  mi yadelleri

 

35. Hayat bir gemi

      Akıl dümeni

     Biricik yârim

     Hatırla beni.

 

36. Ay doğar hem gün batar.

       Gök uyanır gün batar.

       Tokat’tan sevdiğim yar

      Canlara canlar katar.

 

37.Tokat  sıra taşları

     Yarin Hilal kaşları

      Yaktı beni kül etti

    Yarimin bakışları.

38. Mani benim ezberim

       Kan ağlıyor gözlerim.

      Ben yârimin yolunu

      Ölene dek gözlerim.

39. Tokat yolu bu mudur

      Arkı dolu su mudur

     Tez gelirim diyordun.

      Tez geldiğin bu mudur

40. Tokat’ın mezarlığı

      Üstünde  yüzerliği(nazarlık)

      Hiç kimseye benzemez

      Yarimin güzelliği

          

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..