Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '20

 
Kategori
Şiir
 

Tokat Manileri 6

TOKAT MANİLERİ 6 

    51. Tüfeğim dolu  saçma

           Gel yârim benden kaçma

           Yedi yerde yara var

           Bir yarada sen açma

52.     Hicran  ağına düştüm

           Sevda bağına düştüm

           Ben kendi ayağımla

           Senin ağına düştüm

53.     Gül düğümü  gül düğümü

           Çözülsün gül düğümü

            Beni yâre verseler

            Görseler güldüğümü.

54.       Pencereden ay doğdu

             Görenler hayran oldu

             Anası beşikteyken

             Kızının kızı oldu.

55.       Uzun uzun kamışlar

             Boyunu budamışlar

             Benim Nazlı yârimi

             Gurbete yollamışlar.

56.        Tarlada biter

              Makine diker

              Her sabah senin

              Yüzünü öper

57.        Bu derenin taşına

              Pembe örtmüş başına

           Bugün yârimi gördüm

           Rastik çekmiş başına.

 

58.     Mavi bakışlarıyla

           Sarı  saçlarıyla

           Yarim yüreğimi yaktı

          Tatlı bakışlarıyla.

59.    Al çuha hışır hışır

          Deryada  kum kaynaşır

          Dışarda senin olsam

          Evde dilim dolaşır.

60.    Karşıda elmalıklar

          Suda yüzer balıklar

          Ne böyle sevda gördüm

          Ne böyle ayrılıklar.  

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..