Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '20

 
Kategori
Şiir
 

Tokat Manileri 7

TOKAT MANİLERİ 7

61. Vallah dayanamadım

      Ses verdi duyamadım

     Ayrılması çok güçtür

    Aşkına doyamadım.

 

62. Bahçesi dolu bülbül

      Saçına takmış sümbül

      Yarim bahçede gezer

      Sanırsın bir gonca gül

63.Ağlasam yaşım gider

    Dursam yoldaşım gider

    Geçemezsem  nazlı yardan

    Bilmesem başım gider.

 64. Ak kutu kapağı

       İçi dolu yapağı

       Yapağı değil ipek

      Bunu bilmeyen yer kötek.

 

65. Katlanmaya söz verdim

      A kız senin cefana

      Ölümden korkmuyorum

     Hasret ölümden  de acı.

 

 

 

 

66.Sevdalık ince maraz

      Yürek yakar can almaz

     Aşk geçidinden geçen

    Sevdaya hor bakmaz.

67. Çarşıda et kaynana

      Başında bit kaynana

     Biz oğlunla birlikken

    Dışarı git kaynana.

68. Kız gelin dırdır etme

      Fazla ileri gitme

Vakitsiz horoz gibi

Gece yarısı ötme

 

69 Çiçek gibi her yanım

     Sen hizmetçi ben hanım

     Kovdururum oğlana

    Eğer isterse canım.

70. Sokakta geziyorsun

       Oğlumu üzüyorsun.

       Sende ne güzellik var

      Maymuna benziyorsun

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..