Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '20

 
Kategori
Şiir
 

Tokat Manileri 8

TOKAT MANİLERİ 8

71.  Yüzün beyaz ay gibi

        Kaşların ince yay gibi

        Oğlun bana ev aldı

        Koskoca saray gibi

72. Başı saçaklı gelin

       Yeşil kuşaklı gelin

      Dün gelip hanım oldun

      Yengeç bacaklı gelin

73. İki pınar yan yana

      Ben istemem kaynana

      Olursa görüm olsun

      Elbet gider bir yana

74. Oğluma çatacağım

       Seni boşatacağım

       Sırtına tekme vurup

       Sokağa atacağım

75. Mercimeğin aşına

     Kaynananın  yaşına

    Şeytan bana yol verir

     Çal kazanı  başına

76. Pancar koydum yanacak

       Daha suyu konacak

        Böyle gelin olur mu?

        Eli yüzü yunacak.

 

 

77. Çayır yüzü yolarım

       Parmağıma dolarım

       Çok söyleme kaynana

        Saçlarını yolarım

78. Gelin harami gelin

       Açma yaramı  gelin

      Ararsan bir merhem sür

     Sağalt yaramı gelin

 

79. Kaynanam  kazan karası

     Görümcem yağsoğan tavası

   İkisi de gidip de

  Oğlu bana kalası

80. Canım içinde cansın

       Aşk derdine yansın

     Bir canım var içimde

     Sen o derde dermansın.

   

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..