Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '12

 
Kategori
Güncel
 

TOKİ hata yapmaz!

Sayın Erdoğan BAYRAKTARI dinlerken kanım dondu. Hele o cümleyi duyunca daha fena oldum. TOKİ nin hata yapmayacağını söylüyordu. Diğer  bakanlarda onu tasdik edercesine bu bir doğal afet diyorlardı. İşte insan hayatı bu kadar ucuzdu. 10 kişi ölmüştü. 2 aile yokolmuştu neredeyse... Ama hala siyaset yapılıyordu. O insanların arkasından sadece bu cümleler kuruluyordu.

O an düşündüm kimin hata yaptığını... Ama bir suçlu bulamadım inanın. Çünkü TOKİ hata yapmazdı. Sonra aklıma geldi. Galiba ölenler hatalıydı. Çünkü yüzme bilmiyorlardı. Suç onlardaydı. Ben bu suçluyu ararken  iki aileden geriye kalanlar ateş içindeydi. Onları ilgilendirmezdi kimin hata yaptığı. Onların ciğreleri yanmıştı. Acıları taptazeydi. Ama ben ve diğerleri kimin hata yaptığını sorguluyorduk. Sayın bakan hala bulamamıştır kimin hata yaptığını... Ama hata yapmayan biri varsa o da Hz Azrail di. Sebebleri oluşturan insanlar. Emri yerine getiren ise o...

Sayın bakan yakışmadı size... Önemli olan kimin hata yaptığı değil 10 kişinin ölmesiydi. Siz acıyı paylaşsaydınız... Bilirkişi olarak açıklamayı sonraya bıraksaydınız ne olurdu... Devletler en güçlü olduklarında, takımlar üstün oynadıklarında, hükümetler ise kendilerini başarılı buldukları  zaman öyle hata yaparlar ki bir anda tepetaklak olurlarmış... O yüzden önemli olan kimin hata yaptığı değil, sorunun ne olduğunu bulmak lazım.

Köprü yıkılır devlet suçsuz, 30 sivil olür devlet suçsuz,sel olur hakeza yine aynı... İyi de dostlar her olayın bir sebebi yok mu? Pekala devlet te sebep olabilir hani...

Önemli olan acıyı paylaşmak, sorumluları bulmak ve ders çıkarmaktır. Unutmayalım sayın bakan binalardan daha değerli olan  insan hayatıdır...

 
Toplam blog
: 10
: 350
Kayıt tarihi
: 14.06.11
 
 

Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi İlköğretim matematik Öğretmenliği bölümü 2003 m..