Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '13

 
Kategori
Güncel
 

Toktamış Ateş Hocam Vefat etti

Toktamış Ateş Hocam Vefat etti
 

Toktamış Hocam veda etti şimdi de… 2013 yılı kötü başladı…

İktisat Fakültesinde derslerine girerdim ve severdim… Liseden sonra onun verdiği dersler ilginç ve güzel geliyordu bana…  Kaçırmamaya çalışıyordum…

Cumhuriyet gazetesinde yazıyordu ve sıkı bir Cumhuriyetçiydi… 

Dilipak ile yaptığı programlardan sonra laik kesimin onun hakkında kafası karıştı… Ondan beklenen tavır, militanca cumhuriyet değerlerini savunmaktı… Hatta laik kesime lazım olan düşünsel bombalar üretmesi bekleniyordu…

Oysa Hocam birlikte yaşamanın koşulları üzerinde duruyordu daha çok…

Hocam hakkında ansiklopedik bilgileri başkaları verir… Ancak onun hakkında tek hatırlayacağım şey; ayrışmaları büyütmek yerine, ortak yaşama koşulları bulmaktı… Bu yüzdende umarım ortada kalmaz ve gerçek değeri kendisine teslim edilir… Anısına sahip çıkılır… 

Tam bir ‘’Hocaydı’’… Özel hastaneler yerine kendi Üniversitesinde tedavi olması beni ayrıca etkiledi…

Güle güle Hocam… Hep saygıyla anacağım seni… Nurlar içinde yat…

  

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..