Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '15

 
Kategori
Kitap
 

Tolga Akpınar ile Son Kitabı yare üzerine...

Tolga Akpınar ile Son Kitabı yare  üzerine...
 

Yare


İki  Yılda da  3 Kitap Yayınlayan  Genç Yazar   Tolga Akpınar  “İnsanların okuduklarında günlük endişe ve sıkıntılarını unutturacak ve yastıklarının yanında yer alacak huzurlu kitaplar yazmaya gayret ediyorum. İnşallah devamında da bu tarz kitaplar üreteceğim.”

SORU- Yare  sizin 3. Kitabınız  konusu  nedir? Okuyan neler bulacak?

TOLGA AKPINAR- Yâre herkesin yarasına merhem sürmek için yazılmış, kişinin Allah'la olan iletişimini artırması gerektiğini söyleyen bir kitap.

 

SORU- Bir yıl içinde  3 kitabı  3 yayınevnden  yayınladınız . Bunun  sebebi nedir?

TOLGA AKPINAR-  Bu konu teknik bir konu. Bir malzemenin hangi fabrikada üretildiğinden çok nasıl üretildiği ve kalitesi önemli benim için. Üç yayınevi ile de aramda sorun yok ve hepsiyle sık sık görüşüp sohbet ederiz.

 

SORU- Bu kadar  üretlen bir yazar  olarak nelerden beslenmektesiniz ?

TOLGA AKPINAR-  Dünyaya can gözüyle bakmak görülmeyenleri görmek, inceliklerden beslenmek için yeterli.

 

SORU- Yeni kitaplar yayınlamaya devam edeceksiniz belli.Şu an hangi  konu   üzerinde çalışmaktasınız ?

TOLGA AKPINAR-  İnsanların okuduklarında günlük endişe ve sıkıntılarını unutturacak ve yastıklarının yanında yer alacak huzurlu kitaplar yazmaya gayret ediyorum. İnşallah devamında da bu tarz kitaplar üreteceğim.

 

SORU- Sizi okura  bu kadar bağlayan bağ ne ?

TOLGA AKPINBAR-  Okur benim arkadaşım, ailem. Aynı duyguları paylaştığımızda birbirimize derman oluyoruz.

 

SORU- Genç yaşta bu kadar ilgi görmenizin  sebebi ne?

TOLGA AKPINAR-  Ben ilgi görmüyorum. Yazdıklarım görüyor. Demek ki insanların hislerine tercüman oluyor yazdıklarım.

 

 

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..