Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '19

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Tolstoy'un Bisikleti

Tolstoy bisiklet sürmeyi 67 yaşında öğrenmiş.
Bu yüzden “Tolstoy’n bisikleti” diye bir kavram var. Ve “hiçbir şey için geç değildir” anlamına gelir.
Sosyal medyada bi zamanlar çok popüler olan hikâyesini tekrar yazmayacağım şimdi. Beni etkileyen kısmı verdiği mesaj. İnsanlara o yaşta bile öğrenilecek yeni şeyler olabileceğini gösteriyor.
 
“Yaşlandım artık benden geçti” diye düşünmek çok saçma geliyor.. En sevmediğim sözlerden biri bu.
Ne geçti? Geçen ne?
 
Birilerinin onu daha genç yaşlarda yapmış olması bizim geç kaldığımız anlamına gelmemeli!
Belki doğru zaman değildi, belki öncelikleri başka şeylere verdiniz ve zaman bulunamadı…
Bu o hayalden vazgeçilmesi anlamına mı gelmeli?
 
Kafa, ruh aynı kalıyor, eskiyen tek şey kullandığın beden. Ona da iyi bakarsan sorun değil bence.
Alın işte Ajda Pekkan diye bir örnek var. Bildiğim kadarıyla yetmişlerini sürüyor. 
Sakın o kadar estetik bana da yapılsaydı ile başlayan cümleler kurmayın bana… 
Enerjisi de mi estetik bu kadının?
 
Kaç yaşında olursanız olun, fiziki görüntünüz ne durumda olursa olsun, sizin özünüzdeki ruhunuzu etkilemez.
 
Ve yeni bir başlangıç yapmak için asla çok geç değildir!
Her gün yeniden başlamak için fırsattır insana.
 
Siz "yaş"sız yaşamayı seçin.
 
 
 
Toplam blog
: 202
: 1460
Kayıt tarihi
: 10.11.16
 
 

Yaklaşık 20 yıldır Kişisel-Ruhsal Gelişim, EFT ve Kuantum Enerji ile ilgili araştırmalar ve çalış..