Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Toma'ların arkasına yazılan duvar yazıları...

Toma'ların arkasına yazılan duvar yazıları...
 

Taksim-Gezi Park eylemleri bize şunu gösterdi: Türk halkı mizahı çok seviyor ve hepsi birer mizahçı!

Gezi Park eylemlerinden en çok ne konuşuluyor? Polisin orantısız güç kullanması! Başka eylemcilerin yaratıcılığı!

Gezi Parkı olaylarında göstericilerin kâbusu olan TOMA'ların arkasına yazdıkları yazılar kamyon arkası yazılara yeni bir boyut kazandıracağa benziyor.

Gezi Parkı olayları, Türk halkının içindeki mizahı bir kez daha ortaya çıkardı. Ekşi Sözlük'te 'Toma arkası yazıları' başlığı altına yazılanlar da bunun bir örneği...

 İşte okuyanları güldüren 'TOMA arkası yazıları':

- Tomalandım da duruldum
Koştum ardından yoruldum
Binlerce polis gördüm de
Geldim sana vuruldum
Yazar: Havada durdum şahitlerim var

- Sana gelmediğim gün çapulculara müdahaleye gittiğim gündür.

Yazar: Balasagun

- Ara sokaktan taş atma yollarda kaybolursun, meydanlarda görürsem sonra pişman olursun.
 what god knows about you

- Taksim'de geçme beni Gümüşsuyu'nda ezerim seni
 jeromy

- Hatalı kullandım sıkıysa ara .
 pucepuck

- "Sizin yaptığınız gider, bizim anca hoşumuza gider"
 ekuidistans

- "Ne sıkayım abime?"
 dasdafavcx

- Beni tomanın yağmurlarında yıkasınlar
-i love originals

- Tomaladıkça kaçan ateş böceğim misin?
 faydasi olmayan klisenin papazi
- Batarken güneş ardından tepelerin çapulcudur hepsi teletabilerin
 teoberk

- Sevdim de ne oldu, sular seller aldı
eski geminin yolcusu

- Kurbanda dana, yolda toma!

sky

- Tek rakibim poma. Polissin dediler, kız vermediler

son samur ay

- Bu yol su gibi akar
Merdeces fazla yakar
Benim toma dururken
Poma'ya kim bakar?

- Kalbinde yoksa yerim, o zaman suyumun tadına bak derim.
 sky

- Su akar yolunu bulur
siyamkedi

- Gidişime yollar, müdahaleme çapulcular hasta.
dignowity

- Büyüyünce poma olucam
dragonlady

- Tek rakibim itfaiye arabası
sakar Azrail

- Polisler duruşuma çapulcular gidişime hasta.
 pucepuck

- Su bükücü
bekliyoruz bakalım…

İşte mizah, işte eylem…

  

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..