Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tonbul Hanım!

Hanımları rejime azmettiren erkekleri huzurlarınızda kınıyorum!

Ne yiyeceklerini şaşırıyorlar!

Aslında her kilonun ayrı bir güzelliği vardır! Sinir küpü zayıflığındaki tiplerden hiç hazzetmem!

"Bu var ya bu; bir o kadar da yerin altında!"

"Gömdünüz mü fazlalıkları!"

"Yok ya kara kuyu bu! İçten pazarlıklı!"

Kadın dediğin yediğini inkâr etmeyecek! Bu bir yerde de erkeğin yüz akı gibi bir durumdur!

"Bizim kız tazıya dönmüş ya!"

"Rejim yapıyordur!"

" Ne gezeer! Kaynana bir taraftan, damat bir taraftan başının etini yiyorlar! Evdeyken yüzünden kan damlıyordu!"

Doğal zayıflama yöntemleri üzerine denek olmak moda oldu! Altınçilek, altınceviz gibi ne idüğü belirsiz ürünler yeni aile faciaları oluşturmaya namzet!

Komşumuz kabuklu ceviz yiyordu!

"Sabah bir tane atıyorum Abi! Bir kaşık zeytinyağı ile gevşetiyorum boğazımı önce!"

"Aç karnına mı Makbule?"

.....

Yok ya Merzifon sarmadı bana!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..