Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '08

 
Kategori
Özel Günler
 

Topla Artık Kendini

Topla Artık Kendini
 

<ı>Elimde arşivimde yer almasını istediğim, benim için çok özel olan birine yazdığım 15 Şubat 2006 tarihli bir doğum günü yazısı var. Orijinaliyle aktarıyorum.

<ı>

Kaç yaşına girdin şu an hiç bunun hesabını yapasım yok. Önemli olan yaşıyor olman ve sağlıklı olman.

Bu sana mektup niteliği taşısa da kitabımda yer alacak olan en özel yazılardan bir tanesi.

Seninle yazıştığım ilk ve tek mektup olayı sen askerdeyken yazılanlardı.

Bu doğum günün biraz özel olsun istedim ve böyle bir şey yapmaya karar verdim.

Bilirsin özel günleri sevmem aslında ama onu sevme bunu sevme, böyle de sanki başka gezegende yaşıyor gibi oluyoruz. En kısa zamanda farklı gezegenlerde yaşamaktan vazgeçip aynı boyutta buluşalım.

Zaten senin kendine ait, ‘ taaa’ diye gösteremeyeceğim kadar uzakta bir gezegenin var. Hep aklımın kenarında köşesindesin. Her an n’apıyordur diye düşünmeden edemiyorum.

Ne yaparsın o gezegende ?

Tek başına mısın, değilsen kimlerlesin?

Niye o kadar uzaktasın?

Tamam, sende bana aynı şeyleri söylüyor olabilirsin ama ikimizin bir farkı var. Ben arada sırada da olsa dünyaya iniyorum.

Sorunlar paylaştıkça azalır, sevinçler paylaştıkça çoğalır.

Ne sen ne de ben sorunlarımızı tek başımıza üstlenecek kadar güçlü değiliz. Bizim gibi iki kişi daha gelse Voltran’ ı bile oluştursak yine de her işin üstesinden gelemeyiz.

Aptalca da bir gururumuz var. Bazen gururu bir tarafa bırakmak lazım.

O bizi bırakmadan biz onu bırakmalıyız!

Zor günler yaşıyoruz ama daha önce de oldu. Bu ilk değil umarım son olur. Daha önce defalarca başardık yine başaracağız. Biz bunu hep yapıyoruz. Artık iyi yaşamayı hak ediyoruz. Kötü insanlar değiliz ki bu saçmalık böyle sürüp gitsin.

Senin için çok şey söylenebilir, hiç kimse ama hiç kimse senin için, ‘ kötü insan ‘ diyemez. Diyen olursa yalan söylemiş olur. Senin en büyük kötülüğün kendine oldu hep.

Artık ikimizin de hayatında iyi bir şeyler olsun. Ben hayatımı değiştirmek için elimden geleni yapıyorum sen de yap.

Tam bir proje adamısın başaracaksın. Ben sana güveniyorum, ne olur sen de kendine güven ve topla artık kendini.

Seni çok seviyorum ve ne zaman bana ihtiyacın olursa bana gelebileceğini biliyorsun.

Sağlıklı uzun bir ömür diliyorum...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..