Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

Topla çarp böl hep sevgi çıkar

Topla çarp böl hep sevgi çıkar
 

Seni sen gibi sevdim
Sen çıktım
Seni ben gibi sevdim
Yine sen çıktın

Gözlerine baktım
Ben çıktım
Yüreğine baktım
Yine ben çıktım

Ben yüreğime baktım
İkimiz çıktık
Ellerini tuttum gözlerine tekrar baktım
Biz çıktık

Bu aşk yürekte olursa
Biz çıkarız
Dünya kâinat insanlar çıkar sevgi ile yolumuza
Aşk ile sever isek dünya kâinat insanlar bizi sever

Yani aşk ve gönül
Topla çarp böl hep sevgi çıkar
Sevgiyi topla çarp böl
Biz dünya kâinat ve insanlık çıkar


Mehmet Aluç 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..