Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '08

 
Kategori
Çalışma Yaşamı
 

Toplu görüşme değil, toplu sözleşme

Toplu görüşme değil, toplu sözleşme
 

TOPLU GÖRÜŞME DEĞİL,TOPLU SÖZLEŞME


TOPLU GÖRÜŞME İSTEMİYORUM

Ben mahkum muyum ki? Her yıl Ağustos ayında toplu görüşme yapmaya.

Hangi Ülkede var toplu görüşme, Hangi yasada var toplu görüşme.

Hangi sendika tüzüğünde vardır toplu görüşme. Pekiyi Türk Kamu-Sen ve Memur –Sen neyin görüşmesini yapıyorlar hükümetle. Bunca yıl yaptılar da ne kazanım elde ettiler.

Hangi sendika yasasında üye aidatını işverenin ödeyeceği yazılıdır. Bu nasıl bir sendikacılık.

Aidatımı ben öderim. Bunun için hükümetle görüşme yapmalarına ne gerek var. Görüşme zaptı imzalanır. Hükümet uygulamaz. Ya sonra hava- civa.

Ben bir kamu emekçisiyim. Kimse benim adıma hükümetle toplu görüşme yapmasın, onurum ayaklar altına alınmasın. Toplu görüşme cezaevlerindeki mahkumlara özgüdür.

Bayramlarda toplu açık görüşme yaptırılırlar.

Sendikalar büyük mücadelelerle kuruldu.

Toplu görüşme yapmak için kurulmadı. Toplu görüşme yapılsın diye ödenmedi bunca bedeller. Baskılar sürgünler.

Sendikanın semeresi okunmazken bile hükümetlerle görüşmeler yapılırdı.

Bir örgüte sendika diyebilmenin olmazsa olmaz koşulu grevli toplu sözleşme hakkının olmasıdır.

Ötesi sıradan bir dernekten başkaca bir anlam ifade etmez.Her yıl Ağustos ayında hükümetle sözde sendikalar! Toplu görüşme yaparlar ama hükümet bildiğini okur.

Maliye bakanının iki dudağı arasında benim geleceğim.

Memur-Sen ve Türk Kamu-Sen yine sendika olduklarını unutarak hükümetle toplu görüşme yapmaya hazırlanıyor.

Kamu emekçilerinin vebali altında kalacaklardır.

Toplu sözleşmesiz, grevsiz sendika olmaz.

Grevli toplu sözleşmeli sendikal haklarımız için geleceğimizde söz ve karar sahibi olabilmek için çocuklarımıza onurlu bir gelecek bırakabilmek, İnsanca yaşamak için.

KESK’ in Grevli toplu sözleşmeli sendikal mücadelesine destek olunmalıdır.

Hükümetle her yıl yapılan toplu görüşmeler sonrası kazanılmış haklarımız birer birer elimizden alınmıştır. Yapılan % lik zamlar! Kamu emekçilerini hızla açlığa ve yoksulluğa sürüklemektedir. Oysa sendika çalışanların ekonomik, demokratik sosyal haklarının iyileştirilmesi için vardır.Kredi kartı borçları tavan yaptı.

TOPLU GÖRÜŞMEYE HAYIR. ULUSLAR ARASI SÖZLEŞMELERDEN DOĞAN, ANAYASAL VE YASAL HAKKIM OLAN GREVLİ TOPLU SÖZLEŞMELİ SENDİKAL HAKKIMI İSTİYORUM.

 
Toplam blog
: 221
: 1905
Kayıt tarihi
: 27.09.06
 
 

Evli bir kız çocuğu babasıyım. Yüksekokul mezunuyum. Bir kamu kurumunda çalışıyorum.16.03.2017 ta..