Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '17

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Toplum Engelliyi Tanımıyor

Toplum Engelliyi Tanımıyor
 

salih arıkan


Toplum Engelliyi Tanımıyor. Nasıl iletişim kuracağını da bilmiyor.

Biraz önce tost ve kızartma söyledim. Çocuk kızartmanın içine çubuğu batırmış. Güya yardım ediyor. Kötü niyetli değil ama neredeyse patates diye elimle çubuğu yiyordum.Köftede çiviyi bulana köfte bedava muhabbetine benzedi.

1 Aralıkta Valilikte Program oldu bu programda biri elime dokunuyor.Bende ne oldu diyorum ses yok programda 3 Aralık Dünya Engelliler Günü etkinliği bana bir şey vermek istiyor ama elime dokunuyor seslenmediği içinde ben anlamıyorum. Evet,arkadaşımız iletişim kurmayı bilmiyor. İşin kötüsü de çoğumuz bildiklerimizin en doğru olduğuna inanıyoruz.

Bir gün durakta oturuyorum. Elimde baston kılıf içinde bir kadın ağabey elinizdeki şemsiye düşecek dedi ben bastım kâh kayı.S onrada onun şemsiye değil de beyaz baston olduğunu anlattım.

Lafla olmuyor. Toplumun birbirini tanıdığı anladığı iletişim kurabileceği fırsatlar oluşturmak gerekiyor. Bunun adı Spor Sanat Gezi olur ama ayrıştırmadan tüm farklılıklarımızla yaşayacağımız günler diliyorum.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..