Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '08

 
Kategori
Futbol
 

Toplum nereye koşuyor?

Toplum nereye koşuyor?
 

yazıyorum , yaşadıklarımı....


Toplum nereye koşuyor sorusu aklıma gelmiyor değil.

Bugünkü toplum, Fenerbahçe şampiyon olduğunda futbol gereksiz bir oyun oluyor. Eğer Galatasaray veya Beşiktaş şampiyon olursa futbol gerekli hale geliyor.

Ne zaman birisi Fenerbahçeyi övse onun adı : ‘’kişiliksiz, haysiyetsiz, terbiyesiz, Aziz Yıldırımın adamları’’ oluyorlar.

Bunun için örnekler verebilirim: Bir zamanlar, Fenerbahçe' de ve Galatasaray' da oynamış Selçuk Yula Fenerbahçeyi överken Aziz Yıldırımdan para alıyor . Fenerbahçeyi yüceltiyor denilmesi bunun örneklerinden bir tanesidir.

Selçuk Yula dünkü söyleyişinde Alex Hagi'den büyük sözleri bayağı tartışma yarattı. Hakikaten de baktığımızda futbol sonuç oyunudur ve istatistiklere bakılır. İstatistiklerde kimin ne kadar büyük olduğu belli( 103 asist 99 golü var Alexin. Haginin de 59 golü var) ( yok canım kesin bir yanlışlık vardır!(...)

Bir gün üşenmedim. Yine Aziz Yıldırımın adamı olduğu iddia edilen Levent Tüzemen' e soru sordum. ''Fenerbahçeyi ne zaman övseniz Aziz Yıldırımın adamı'' diyorlar. ''Siz buna katılıyor musunuz'' dedim. Tabi bunun yanında'' sizin gibi birkaç yazara da böyle söylüyorlar'' diye ilave ettim.

Levent Tüzemen' in verdiği cevap: ‘’ Ben hiçbir zaman bir adamın kölesi olmam. Hiçbir zaman ise kalemimi satmam''

Yani öyle herkes oturduğu yerden Fenerbahçeye sövmekle toplumu aptal yerine koyup ta yorum yapmakla kimse kimseyi caydıramaz. Hele ki Fenerbahçeyi ve Fenerbahçelileri salak yerine koymaya kimsenin hakkı yoktur. Bu yazdıklarım ağır değil. Kişi veya kurumun söz hakkı olacak bir yazım değil. Benim eleştirdiklerim düşmanım , eleştirmediklerim dostum değil. Yaşaşadıklarımı anlatmayalım. Yoksa ne yazıyım.

Teşekkürler...

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..