Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '11

 
Kategori
Sosyoloji
 

Toplum sapık olunca

Toplum sapık olunca
 

Hurriyet gazetesinden aldim.


Sapık toplumun yasalarıda sapıkça oluyor. Taciz edilen kişiler taciz edildikleri ile kalıyor, yaşamları boyunca o korku ile yaşıyorlar. Her an taciz edilme korkusu akıllarından hic çıkmıyor. Bu durumun o kişiye vereceği pisikolojik rahatsızlık işin diğer boyutu. Tacizde bulunan sapık ise hakimin verdiği beraat kararı ile salyasını akıta akıta toplumun içine karışıp, bir sonraki kurbanını aramaya yöneliyor. 

Sapık toplum dememin sebebi toplumun sapıklıklar ile birlikte yaşaması ve bunu normalmiş gibi görmesi. Aile içinde ensest ilişkiler ve bu durumun kimseyi rahatsız etmemesi ya da nasıl buna göz yumulduğu. Çocuk yaşta evlendirilen kız çocukları ve buna göz yuman kazık kadar insanlar. 

Bayanlar yapilan tacizlere karsi ortak tavir sergilemedigi surece, bu sapiklik sureci gittikce icinden cikilmaz bir hal alacaktir. 

Benim merak ettigim konu bu sapiklari sucsuz bulan hakim ve savcilar, soz konusu taciz olayi kendi yakinlarina yapilmis olsa yine ayni sekildemi davranirlar. Neticede insani rahatsiz edecek nitelikte bir durum soz konusu. Beraat karari vermek, sapigi odullendirmek ile es anlam tasimiyor mu? Bir kac ay once yapilan tacize hatiri sayilir bir ceza verilmisti. Yapilan sapikliklar hakimden hakime yada, sapikliktan sapikliga nitelikmi degistiriyor bunu cok merak ediyorum. 

Ahlaksiz olarak nitelendirilen gelismis ulkelerde bayana tacizde davranmak insanin aklindan bile gecirecegi olay degil. Tacizde bulunan kisi yaptigi hareket karsisinda oyle bir ceza alirki, kimse bir daha tacizi aklina bile getiremez. Adamin organini kopartip eline tutustururlar. 

Gecen sene bir yazimda dile getirmistim. Bir sapik turk Delaware eyaletinde para ile seks yapan bayana tecavuz etti diye oyle bir ceza aldiki, icerden biraz zor cikar. Tahmin ediyorum su anda hukumlu birinin kiz arkadasi olarak sevgilisinin sex ihtiyacini karsiliyordur. 

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...