Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Toplumsal Düzelme Yolu

Toplumu
Yanlışlardan ayırıp
Doğrulara çekmek aslında kolay
Hem de çok kolay
Tek koşul var burada yönetim erki
Bunu isteyecek
O da
Yanlışlarından kurtulup
Doğruya gelmek isteyecek
İşte bu nokta çok hassas
Yöneten erk buna eğilim gösterecek ki
Çalışmalar başlayacak
Çalışmalardan sonuç alına alına yol alınacak
İnsanlar şöyle bir bakacaklar kendilerine
Ya ben ne güzel oldum böyle diyecek
Ve yetkililere dualarda bulunacaklar
Hay sizden Allah razı olsun diyecekler
Nasıl olmasınlar ki
Öfke bitecek
Sinirlilik yatışacak
Kin gütmenin yanlışlığı anlaşılacak
Düşmanlığın eseri kalmayacak
İnsanlar
Birbirleriyle gülüm balım geçinecekler
Katlanma sabretme aldırmama affetme
Ayaklanacak
Herkes
Öncelikle kendini doğru şekilde sevecek
Başkalarına da saygı gösterip seven olacak
Herkes
Özdenetimli olmayı içselleştirecek
Kendisini sınırlayacak ona göre söz söyleyecek
Herkes
Empati yapacak kendisine yapılmasını istemediğini
Başkasına asla yapmayacak
Ve canlarım
Herkes
Sorun çözücülüğe yönelecek sorunlar çözülecek
Ve yine canlarım
Herkeste
İşbirliğine yatkınlık çok ileri evreye ulaşacak
İşte bu canlarım
Toplumsal sağaltım dediğimiz program
Bu çalışmalar
Öncelikle eğitim çalışmalarına alınacak
İnsanlar eğitim evrelerinde
Duygusal zekâ gelişimine uğrayacaklar
Duygusal zekâsı gelişmiş insan
Gerçek anlamda insandır canlarım
Bu insanların çoğalmasıyla toplum
Ruh ve beden sağlığına ulaşır ve korur
Bugün gördüğümüz durum canlarım
Tamamen bu olguya ters durum
Bundan kurtulmalıyız canlarım
Seven olmalıyız
Sayan olmalıyız
Tatlı dil güler yüz göstermeliyiz
Bu da canlarım
Tamamen duygusal zekâ gelişimine bağlıdır
Şunu hiş unutmayalım canlarım
En büyük getirim
Güler yüz tatlı dille yaşamaktadır
Bu üretim
Mutlaka güler yüz tatlı dil olarak döner sana
Sen de mutluluk olur çıkarsın böylece
Mutluluk olmaktan başka bir değer var mı ki
Allah aşkına ya
Dünya senin olsa ne olacak
Sen mutluluk olamadıktan sonra
İşte bu canlarım
Yönetim erki duygusal zekâsını geliştirecek
Bundan sonra da toplumun duygusal zekâsını geliştirecek
Bakın o zaman canlarım
Ülke nasıl da cennet olacak
Ölmek insanın aklına bile gelmeyecek
Ömürler uzayıp gidecek
Ruh ve beden sağlığı bütünselinde

Yüzünüz güleç bahtınız hep açık olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..