Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Toprağım bol olana kadar

Toprağım bol olana kadar
 

Her seferinde bunu kendime niye yapıyorum bilmiyorum. Her seferinde tekrar düşeceğimi bilerek birine körü körüne gitmek ne saçma... Alışamıyorum sensizliğin getirdiği sersemliğe, alışamıyorum sensiz yürümeye, yalpalıyorum işte görmüyor musun, görmüyor musun sensiz ne hallere düştüğümü, bilmiyor musun sensiz yapamadığımı. Sevgilim; sensiz hiç bir şey yapamıyorum işte anlamıyor musun. Ne adam gibi sevebiliyorum ne de sevilebiliyorum. Canımı acıtıyor sadece attığım her adım, her aşk ... Başka hiç bir şey yok yokluğunla ben her seferinde baş başa kalıyorum ...

Sen gittiğinden beri kalbimin içinde koca bir kara delik var, hep birisini o boşluğa koydukça daha da büyüyor yaram, daha da çok acı, daha da çok hayal kırıklığı... Sen olsan bunlar olmazdı sen olsaydın bu kadar acı çekmezdim bu kadar canım yanmazdı... Bunlar benim suçum değil der gibisin duyuyorum seni terk eden bendim ilk ben gitmiştim senden, sonrası  sonrası mı koca bir hayal kırıklığı işte. Şimdi gel desen gelmez miyim hiç sevmez miyim sanıyorsun seni ilk gün ki gibi. Dün arkadaşlar seni sordu evlendi mutlu dedim suratım asıldı bir hançer indi kalbime . Sen dediler ya sen ? Ben, ben işte ne olsun idare ediyorum işte dedim. ( İdare ettiğimde yoktu salak salak işlerle uğraşıyordum) Özlemiyor musun bu kadar büyük bir aşk gitti ve sen özlemiyor musun nasıl idare edebiliyorsun dediler. Gülümsedim yalnızlığımı sevdiğimi söylediğim. Ne büyük bir yalan ... Yalnızlığımı sevmek de neydi aslında hiç sevmiyordum sadece seni yaşayabildiğim tek yer yalnızlığım kalmıştı bu yüzden sevdiğimi söyledim... Üstelemediler belki de yalan söylediğimi fark ettiler. Uzun lafın kısası derinim ben sensiz hatalar yapıyorum büyüyemiyorum, koşamıyorum, ilerleyemiyorum sensiz aldığım her nefes bana hata olarak geri dönüyor... Şimdilik hatalar yapmaya devam edeceğim hayatıma ve seni toprağım bol olana kadar severek hoşçakal...

 
Toplam blog
: 21
: 408
Kayıt tarihi
: 07.07.12
 
 

Kendi hayat meşgalisini veren azcık yazan azcık gezen yurdum insanı... https://twitter.com/ar..