Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Toprak sahada ayağı kırılanlar..

Toprak sahada ayağı kırılanlar..
 

Ömer Ağabey sessiz sedasız ayrıldı gazeteden.

Baş sayfada “on beş ay boyunca bizlerle birlikte olan üstada teşekkür ederiz” diye kısacık bir yazı yayımlandı.

Gazetenin künyesindeki ismi çıkarıldı.

Uzun bir süredir yazmıyordu Ömer Ağabey.

Nedenini soruyordum

O “ Elim kaleme gitmiyor” diyordu.

***

Ömer Ağabey Gazeteye gelmeden önce de ikinci sayfada yazılarım çıkıyordu.

O giderken gazeteden ayrılıp ayrılmama konusunu çok düşündüm...

Neden yazdığım” konusunu sorguladım.

Cevabı bulmak için saatler harcadım.

Ardından “devam” kararı aldım.

***

Suya sabuna dokunmadığım, için insanlar seviyor yazılarımı.

Kimseyi eleştirmiyorum, kimsenin tavuğuna “kışt” demiyor, kümeslerin etrafında da gezmiyorum.

Yazılarımın muhatapları genelde “kahramanın” kendileri olduğunu bile anlamıyor..

İçine kurt düşenler, ofisime geliyor.

Meraklı gözlerle soruyor..

“Adı geçen adam ben değilim değil mi?”

“Kesinlikle sen değilsin” diyorum.

Ağabeye çay ikram edip geyik muhabbeti yapıp gönderiyorum.

***

Yerel gazetelerde yazıp çizenleri, bir gün yeşil sahalara çıkıp on binlerin önünde futbol oynamayı hayal eden, amatör futbolculara benzetiyorum.

Bazılarının ağabeyleri politikacı oluyor, medya patronlarına telefonlar açılıyor, varoşlardan bir yıldız doğuyor (!)

Bazılarının ayağı toprak sahada kırılıyor, futbolu bırakmak zorunda kalıyor.

Foto: http://www.gazetetrakya.com

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..