Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '10

 
Kategori
Güncel
 

Torba değil, çuval olsa gerek

Torba değil, çuval olsa gerek
 

Her gün torbadan bir şeyler çıkartıyorlar, takip etmekten yoruldum. Bu günde emeklilik hakkı vermişler, hayırlı uğurlu olsun! Kimlere mi verilmiş? 1999 ile 2005 yılları arasında memurluktan atılanlara; e onlarda eşek değil ya bu iyiliğin altında kalmazlar sanırım. Hem memuriyetten atıl, hem de emekli ol. İyi valla ben olsam oyumun yönünü hemen değiştiririm. Böyle bir hak bana verilmiş madem üstüme düşeni yapar, nankör damgası yemem.

Gelelim şu torba meselesine; her gün torbanın içine ellerini sokup bir şeyler çıkartıyorlar, ellerinde sallaya sallaya gözümüze sokuyorlar, meraktan öldük ya! Şu torbanın altından tutup hepsini silkeleyiverseler olmazmı? Sayın büyüklerimiz bizim sindiremeyeceğimizi mi düşünüyor. Haklılar; çünkü biz gariban halkın dağarcığı o kadar küçük ki anlayamayız. O yüzden sayın büyüklerimiz, torbadakileri tek tek çıkartarak, bizim sindirebileceğimiz zaman aralığı bırakıyorlar.

Ben şunu merak ediyorum; bu torbanın içinde hani yirmi yıl sonra emeklisiniz, denilerek memuriyete başlamıştık ya biz dağarcığı kıt olan gariban halkın şanslı kullarından bazıları içinde acaba bu torbanın içinden, bizden alınan emeklilik hakkımızda çıkacak mı? Çünkü bizler işe girerken yirmi yıl diye girmiştik. Snra 2002 de buna benzer bir torbadan da, hayır yirmi yılda değil, yaşınızı doldurduğunuzda emekli olacaksınız diye bir kanun çıkartıvermiştiniz.
Ben sadece kendi adıma değil benim durumumda olan herkes için şunu istiyorum. Hakkımız olanın bize geri iade edilmesi, verilen hak geri alınmaz, aldınız madem düzeltiverin, biliyorum hak verilmez alınır, belki şu torbanın dibinde bizim hakkımız da yatıyordur kim bilir?
 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..