Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '08

 
Kategori
Güncel
 

Toroslardan aile içi eğitim...

Toroslardan aile içi eğitim...
 

Tororslar Belediye Başkanı Hamit Tuna ve Öğrenciler


Mersin'in Alt Birim İlçe Belediyelerinden Toroslar Belediyesinin Üretken ve Çalışkan ayrıca Halk tarafından Eğitime ve hizmete verdiği önem nedeni ile sevilen Belediye Başkanı Hamit Tuna Aile içi Eğitime Büyük önem veriyor.

Geçtiğimiz günlerde Toroslar Belediyesi ve Mili Eğitim Müdürlüğü işbirliği ile Mersin Atike Akel İlk Öğretim Okulunda düzenlenen ve Eğitmen Kunter Kunt tarafından verilen Eğitim Semineri öncesi Ailelere hitaben konuşma yapan Toroslar Belediye Başkanı Hamit Tuna ''Belediye Başkanı olduğum andan itibaren halka hizmetin yanı sıra eğitimede büyük önem verdim. Zaten Eğitim camiasının içinden geldiğim için bu konunun insan hayatı için önemini biliyorum. Okulun isminin verildiği Akel Ailesi ilçemizin en büyük eğitim gönüllüsüdür. Temennimizin bu sayının artmasıdır. Başkanınız olarak her zaman yanınızdayım'' dedi. Hamit Bey, bu konuda daha güzel çalışmalarınızın devamını dilerim.

 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..