Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '12

 
Kategori
Deneme
 

Torun aklı //

Torun aklı //
 

/ Torun aklı –İçinde neler neler saklı  /

- babaannnnnnne  !

- efendim yavrum

- sana birşey diyebilir miyiiiim ?

- elbette yavrum, söyle

- ama kulağına

- o da neden?

- kimse duysun istemiyorum

- ikimizden başkası yok ki burada yavrucuğum

- olsun, kulağına söylemek istiyorum ben

- pekiyi

- eğil getir kulağını

- vıdı vıdı vıdı vıdı (?)

 ( SENİ ÇOOOOK SEVİYORUM CANIM BABAANNECİĞİM )

- ee  yavrum bunda ne var da kulağıma dersin ki;

 açıktan söylesen olmaz mı  yani ?

- yooo, anneanne öyle deme, anneannesi olmayan çocuklar duyar da üzülürlerse ya, onun için kulağına söylemek istemiştim

- ben de seni çooook seviyorum canım torunum

gel seni bi öpiiim …

Çocuk deyip geçmeyin,

onlardan öğreneceklerimiz var daha !

 

 

 

 

 

* muzaffer yıldırım

  

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..