Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

01 Haziran '14

 
Kategori
Şiir
 

Torun derken

Torun derken
 

dede ve torun ( torunum kağan )


Ne yaptın be kuzum

Kuruydu benim tuzum

Kalmadı elimde kozum

Aldın elimden sazım

Çalan oynayan sen oldun

Ben ne oldum

Seni kucağımda buldum

Ben dede oldum

 

Yaş kemale erdi

Haberi kim verdi

Torun dede dedi

 

Uyuma uyan  

Bekleme sofra koyan

Torun sesi duyan

Artık seni sayan

Kendi başına dayan

Torun nine dedi

 

Baba yaa derken

Dede olduk erken

Evlatları tanırken

İş güç dertlenirken

Torun gülerken

Unuttuk severken

Yokuş çıkıyor iken

Bulunduk inerken

Torun dede derken

 

Cebirin Defteri 01,Haziran ,2014 ; Kütahya

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..