Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '13

 
Kategori
Deneme
 

Torun özlemi

Torun özlemi
 

Torun Özlemi


Bana bak kadın, hele bi yol getir o gulağını bana doğru,

şöyle iyicene uzat, bişi söylüycem gulağına  …

- he, de bakalım hadi, gene ne deycen  goca herif ?

- iyice ver gulağını bu yana da, dinle

- söyle herif, ne diyceksen di bahalım

- ama kimse duymasın ha

- neymiş ki?

- ama kimse görmesin ha

-hadi canııım merahlandırma adamı da deyiver ne diyeceksen gari

-ama, kimseler bilmesin

- hopbalaa, iyi de ne diycen bilmiyom ki herif

- ne mi diycem ? dimeye diycem de valla utanıyom senden gız.

- alah alaah, utanıyon madem de niye diycen ki

- şiiii diyoom !.

- ne diyoon?

- bu aşam diyoom, erken yatsak da diyom !

- nedenmiş o?  haa, anladım valla, şincik iyicene anladım senin niyetini

- neyi anladın be garı ?

- bakışından anladım, git herif git, gudurdun mu n’ettin sen, şeytana mı uyucaz bu yaştan sonra, başına gar yağsın emiii, el alem ne der bize he?

- amma yaptın haaa, senin aklın fikrin başka şeylerde  eleham, yanış anadın beni !

- sabah erken kalkalım da, karşı köydeki torunlarımızı sevmeye gidelim diyecektim, çok özledim onları valla, çook, çok  …

- e, şunu açıkca söylesen olmaz mı da, kırk dereden su taşırsın  be adam.

- torunları özledim demeye utandım da, ondan işte, lâfı ağzımda gezindirip durmam,         

- torun sevmek, torunları özlemek ne zamandan beri ayıp-günah oldu ki, goca herif

akılma da başka başka  şeyler düşürürsün, içimdeki şeytanı dürtlersin öyle …

- bende çok özledim de gözüm yemedi karşı köye gadar gitmeyi, ondandır sana açamadım dı bir türlü bu konuyu, değilse benim de burnuma tütüyo o yavrucuklarımız. İyi dedin gidelim valla, sabah ola hayrola be adam..

- İyi, hadi yatalım öyleyse

hayırlı geceler

sana da …

*  muzaffer yıldırım

 

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..