Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '07

 
Kategori
Aile
 

Torun sevgisi

Torun sevgisi
 

meleğim:)


Düştük …….düşmeseydiniz…..

Dayak yedik……..yemeseydiniz, siz dövseydiniz….

Dersten kaldık..……….çalışsaydınız…

Evleniyoruz kına gecesi konu komşu ağlıyor türkü çığırıp bizimki ortalarda dolanıyor eee ?

- Pe heyyy diyor ne ağlayacağım biee bana mı sordular da koca bulup giderken…


Kaynanayla küsüştüm, sus gitmeyeydin kocaya madem dedi o büyük….haklı da olsan sen sus….

Kocayla didiştim, sus efendi çocuktur o, sendedir suç bilirim tutmazsın sen çeneni.….

İşten geldim yoruldum…..ohooooo dedi, masa başında akşama kadar otur, ben 30 sene konfeksiyonlarda iğne deliğiyle kuyu kazdım da gıgım çıkmadı….

Eve temizlikçi kadın getirtemedim , sen kadın değil misin ki dedi….

Ağlayamadım hiç yanında, omzunda….onu da ağlarken görmedim pek…

Kızım olana kadar :))

Bir bardak su eksik içse susuzluktan gidecekmiş sanki çocuk , bir tabak yemek az yese açlıktan, suratı asılsa bunalıma girmiş, ilgilenmiyoruz da ondan çocukla, kabız olsa çatlayacakmış gibi sanki bir panik bir panik…..

Biraz rahatsızlansa sabahlara kadar başında ağlıyor , gözünün içine nasıl bakıyor inanılmaz bir sevgi, hele oynaşmaları , sarılmaları nasıl içten, nasıl sevgi dolu…..

Anne diyor kızım ona ama nasıl bir anne , bana demiyor öyle ciğerinden kopmuş gibi candan….9 senedir koynunda uyutuyor, pedagog falan dinlediği yok, ayıramadım yataklarını…

Beni böyle

Kimse

Sevmedi

Diyor

Annem

Kızımın ona olan sevgisi için….

Gülümsüyorum sadece……

Sen de bize bu kadar sevgini göstermemiştin ki……diyemiyorum……

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..