Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

Tosunum benim; Kurban edilen tüm hayvanlar adına..

Tosunum benim; Kurban edilen tüm hayvanlar adına..
 

Hayat Hakkını gasp etme, Yaşasın.. " Kıçın kaşınmasın"


Tosunum benim!
Bir bayram daha geldi..
Anan ineğe selam söyle
Sütünü kessin..!
Baban öküze deki
Çifte gitmesin
İşi gücü bırakıp kaçın..
Size şaka gelmesin
Burası bir başka ülke
Sütünüzü içerler
Yükünü taşıtırlar
Gözlerinizin içine baka baka
Keserler....
Şiş kebap ederler....
TOSUNUM BENİM,
Bak Hindistan da itibarınız var;
Baban öküze,Anan İneğe saygı duyarlar
Buralarda vallahi hiç acımazlar.
İnsanlar......
Ellerine bellerine
Sahip olmazlar
Birbirlerine saygı duymazlar
Affını sizden çıkarırlar..
TOSUNUM BENİM,
Kendini çok gösterme ortalarda
Yani gazeteci falan değilsin
Etinle budunla düşme yollara
Git tosunum dağların ardından
Beş on gün saklan
Belki kurtulursun...
Az mı.. koşturdu
ÖKÜZ BABANLA İNEK ANAN..
Dağdan taştan, oluk oluk, süt taşıdılar
Yüzlerce dönüm arazi sürdüler
Bu insanların ekmeğini, sütünü verdiler
Bilmediler...
Hele Kurtuluş Savaşında
Öküz baban Nakliyeciydi..
Ne yükler mermiler taşırdı
Gece gündüz demedi,
İnek Ananla, kurtuluşa emek verdiler.....
Onca kutlamalar yaptılar da İnsanlar..
Bir gününüzü kutlamadılar

TOSUNUM BENİM,
sırtını sıvazlarsa sahibin
Belli ki sıran gelmiştir
Hemen sıvış yuvandan..
Kendini şişe takılmış görürsün
Yeni rakıyı da açtılar mı
Değme Adamın keyfine
Babanı da keserler vallahi..
Kaçın oralardan
Kaçın..
Yakalanmayın
Yakalanırsanız bende yerim
Ben size söyleyeyim...

Gerçi peşinizde devamlı aboneleriniz var
Son zamanlarda arkalarına takılanlar oldu
Sağcılar,solcular
Sosyeteler
Sivil toplum kuruluşları
Enteller
Sizi anlamazlar
Keserler...
Bakanlığa falan da yalvarma
Zaten onlar hükümette....!
Yandınız bu bayramda
Kötü zamana kaldınız..
Allah'tan asgari ücretler düşükte...
Çoğunuz kurtulur canından
İsmet paşamın değişiyle..
“Ben bile kurtaramazdım sizleri”
Bak geçen bayramlarda neler geldi başınızda;
Ağabeyin Boğa” kesime” direndi diye..
Canlı Canlı ayağından kestiler
Bir başkası yapılan zulme karşı gelip
Ayaklandı,şehrin merkezinde,
Gözü döndü ve insanlara saldırdı
Bizim gazeteler yazdı,bende okudum
CANIM TOSUNUM,
Bizim ellerde iyileşme olmaz,
Başınızın çaresine bakın
Örgütlenin...
Buralardan kaçın..
Hem cinslerinize de söyleyin
Kısa bir süre de olsa
Aslan’la anlaşın
Başınıza geçsin..
Aslanlar eşliğinde kaçın..
Güneye değil kuzeye kaçın
Ortadoğu'da hiç kurtuluş yok
İnsanları da sizin gibi kesiyorlar
Aman yolunuzu şaşırmayın
istanbul üstünden
Kapı kuleden dışarı
Batı'ya, Avrupa’ya kaçın...
Ve sığınma hakkı davası açın
Şahidiniz benim......

(Tüm kurbanlık hayvanların anısına 2005 bayram arifesi)

 
Toplam blog
: 164
: 239
Kayıt tarihi
: 23.02.09
 
 

Kalenderce yaşarım. Okurum, gezerim, Çocukluğum şanslıydı; özgürlük en büyük mükafatım. Hiç bir kal..