Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

güne_bakan(Nazenin yavrusu)

http://blog.milliyet.com.tr/gunebakanlar

14 Nisan '12

 
Kategori
Astroloji
 

Touche

Touche
 

(dont) touche me


TANRISAL TEVAFUKLARIMIZ

Eski çin inanışlarında tanrının her insanın ayağına bir kırmızı ip bağladığına inanılırmış. Kaderleri birbiriyle kesişecek olan insanların ipleri birbirine bağlanırmış.

Bu ipler bazen kördüğüm olur bazende çok aşırı  derecede esnermiş ama hiç bir zaman kopmazlarmış.

Bugün E.Özkök'ten çin astrolojisine dair bunları okuduktan sonra ilk defa TOUCH adlı bir diziyi seyretmeye başladım.
Dizinin baş kahramanı daha önce de çok severek izlediğim bir başka dizi 24 ün kahramanı jack bauer'dan bu cümleler dökülmeye başladığında ürperdim.

Astrolojiye öyle körü körüne inananlardan olmasamda çin ast.de burcum at (ki çok severim atları gerçekten)elementim ateş, uğurlu sayım 8 çıktı.

ki bilenler bilir 8 ile aramda tevafuk ötesi bir kozmik bağ var .. Ayrıca normal burcumunda gezegeni güneş, elementi ateş. Aslandan ata terfi mi ettim acaba çin astrolojisinde bilemedim.

İşte böyle..

Aslında laf aramızda tüm sevdiklerim TOUCH adlı bu diziyi izlesin istedim


Bir de mümkünse lütfen iyi ve mutlu günlerin başlangıcı olsun (artık) bugün..
 

 
Toplam blog
: 54
: 1026
Kayıt tarihi
: 05.10.06
 
 

Ata toprağı Karadeniz'den, terbiye ve eğitimi Trakya'dan, günebakan ve İstanbul sevdalısı eski bir m..