Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '11

 
Kategori
Anılar
 

Toz fırtınası!

Toz fırtınası çok kötüdür!

Başını kapamazsan yandın. Saçların, gözlerin, kulakların, burnun, ağzın toz olur. Gökyüzünün en açık zamanında bir

bakarsın güneş soluyor, derken kayboluyor. İnceden başlar havayı bozmaya! Arazide yemek yerken yoğurttan anlardık ne

kadar toz yediğimizi. Sapsarı olurdu yoğurt!

Arap hanımların her yerlerini kapamalarının da hikmeti bundandır.

Kapamayanların yüzüne bakılmaz zaten! Biz bakardık tabi! (Türkleri kastediyorum!)

Irakta devlet mağazaları vardı! Mağazalarda da güneş görmemiş kabak tenli kızlar! Yanlış hatırlamıyorsam pantolon almaya

gittik dayı oğluyla! Tezgâhın arkasında güzel bir Arap Hurisi duruyor!

“Ya dayıoğlu şununla bir resmimi çeksene!” Dedim!

Dayıoğlunun deklanşöre basmasıyla bir görevli bize doğru koştu!

“ Memnu! Memnu! (yasak diyor!)

Ben hemen elimi uzattım görevliye!

“Memnun! Memnun!”

Adam başladı gülmeye! Tavrım hoşuna gitti!

Fotoğraf bende şu an! Hatıra niyetine saklıyorum!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..