Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '19

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Toz Kalkmasın

İzmir’de belediye başkanları duyarlılık olsun diye temizlik faaliyetlerine katılıyor. Benim bir önerim var temizliğe kaldırımları da dâhil edelim. Kaldırımlar masalardan sandalyelerden ve tüm araçlardan temizlensin.

Bizim sokağın sonunda bir yokuş var. Konak belediyesi orayı da elden geçirsin. Çocuklar kartonla kaydıkları için ben de kartona bastım ve elimi bilekten kırdım. Temizlik yapılabilinir ama temizliğin en temel unsuru su kesiklerini neyle izah edeceğiz. Siz su kesintilerini önleyin millet temizliğini yapar.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..