Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Toz

Toz
 

Aşk ve Toprak


Seni buralarda sevmedim ben
Kışkırtılmış hislerimin
Paniklemiş bir atın
Dört nala kaldırdığı
Toprağın tozunda
Sevdim

Işıyan dişinde kadınının dişiliği
Parmak uçlarında sersemliği
Kalp ağrısı koynunda kımıldanışlarım
Güneşin asa’sında sevişmelerim
Örselenmiş hayallerimin sağlam kalıntıları

Esintisi kıvrılışları dilindeki poyrazların
Emeklerin akranları, yok artık silinmiş
Deniz, deniz adımı sayıklayışların
En puslu sevdalarından kalan
Sevda kırıntıların

Bir fincan sıcak çayda demlenirim
dudaklarında,
Aşkın ıslığında titereyen bir su perisi...
Kendimde Nergiz’im, aynanda ölen
Teninde tekrar tekrar dirilen
Ben seni buralarda sevmedim
Meçhul bir mağaranın
Tek heceli sesinde
Kalkan toprağın
Tozunda sevdim

 
Toplam blog
: 58
: 352
Kayıt tarihi
: 11.07.09
 
 

04/07/1968 Gaziantep doğumluyum. İstanbulda yaşıyorum. İstanbul aşığıyım. Şiir yazmakla uğraşıyorum...