Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '10

 
Kategori
Futbol
 

Trabzon bugün bizi kötü yenecek!

Trabzon bugün bizi kötü yenecek!
 

Elli yıllık bir Fenerbahçeli olarak bugün Trabzonspor’la oynayacağımız maçtan tarihi bir hezimetle çıkacağımız korkusunu taşıyorum!

Evet!

Bu kez öyle!

Gerçi bu yıl şampiyonuz ama maalesef ilk yenilgimizi bugün alacağız!

“Pazartesi sendromu” diyeceğim buna!

Fenerlilere sesleniyorum! Siz de benim gibi deyin ha! Ağız birliğimiz olsun!

Evde tek annem Trabzonsporluydu! O da Galatasaraylıydı ama Trabzon birinci lige çıkınca onu da desteklerdi.

Sevinemezdik ya!

“Çingan mısınız nesiniz ya! İnsan memleketinin takımı yenilince sevinir sizden gördüm!”

“Anne biz Adapazarlı değil miyiz? Bak Fenerde hep Adapazarlılar var!”(kaptan Nedim de Adapazarlıydı)

“Kökünüz ne kökünüz? “

“Sen niye Galatasaraylısın o zaman?”

Cevap veremezdi!

Zaten tüm Fener düşmanlarının mantığı Fener düşmanlığı üzerine kurulmuştur!

Pendik, Feneri yener sevinirler!

Bir Pendikli olarak ben dedim yenilin diye!

“Pendik’in adı duyulsun arkadaşlar! Yatırım yapılsın, hava limanı yapılsın, çöplerimiz toplansın, sahilimiz düzenlensin! Erol Kaya’mız seçimi kazansın! Yenilin dostlarım!”

Hepsi oldu!

Yoksa olur muydu?

Feneri yenen abat oluyor Abi!

Valla bugün yenileceğiz diyorum!

Hem de kötü!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..