Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '15

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Trabzon ETV söyleşileri

Trabzon ETV söyleşileri
 

Söyleşi CD'leri


Trabzon’da yayın yapan etv (ekimoğlu tv) adlı özel televizyonda eğitim sanat adlı izlencenin yapımcısı ve sunucusu olarak bu görevi Haziran 1994’ten – Ağustos 1994’e değin sürdürdüm.

Trabzon’da sanat, yazın, eğitim alanlarında iz bırakan değerlerle söyleştim.Trabzon’a kalıcı sesler, bilgiler bıraktım.Bu çalışma kısa da olsa geriye dönüp baktığımda çok şeyler yapıldığını şimdi gösteriyor.

Trabzon’da geçen otuz üç yılın on beş yılında Trabzon Lisesi’nde  Türk Dili ve Yazın Öğretmenliği Faik Dranaz Salonu’nda izler bıraktı.

Trabzon’daki  yaşamım 1962-1995 yılları arasında  sürdü, sonra İstanbul doğdu gönlüme!!!

Tüm Trabzon’a, Trabzonlulara, Trabzon sevdalılarına bir armağanım olsun. Belgeliklerde saklı duran etv eğitim sanat izlencesine ulaştığınızda Trabzon kendi sesini bulacaktır.

 

Haziran 1994- Ağustos 1994 arası söyleşi yaptığım değerleri sizlere sunmaktan çok mutluyum.

 

 

.Müfit Semih Baylan, müzisyen

Müzik, Mavi Nota

 

.Ömer Güner, Trabzon Gazeteciler Cemiyeti Başkanı

Trabzon’da Basın

 

.Faruk Demirel, Eğitbilimci, Eğitimci Yazar

Eğitim

 

.  Dr.M.Reşat Sümerkan,  KTÜ Öğretim Üyesi

Trabzon’da Görsel Sanatlar

 

.Arzu Kara, Türkay Korkmaz

Trabzonlu Ozanlardan Seçme Şiirler

 

 

 

etv Trabzon (ekimoğlu tv)

Haziran- Ağustos 1994

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1064
: 732
Kayıt tarihi
: 24.03.12
 
 

Türkay KORKMAZ, umuda yolculuğu ertelemez. Mermeri delenin damlanın sürekliliği olduğunu bilir. Y..