Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '13

 
Kategori
Müzik
 

Trabzon Fanta Konserinde Organizasyon Kötü idi

Trabzon Fanta Konserinde Organizasyon Kötü idi
 

Dün akşam Trabzon’da Fanta festivali vardı.

Herşey kötü idi.

Aşırı güvenlik vardı.

Ne vardı sanki bu kadar sıkı güvenliğe?

Hava sıcaktı zaten.

Bence organizasyon ise son derece kötü idi.

İnsana hizmetten, ziyade, insana zorluk çıkarmak kaynaklıydı.

Girişe ulaşmak için neredeyse 500 metre bir tünelden geçiyorsunuz.

Çıkışta bu tünel bir felaketti

O kadar insan bu kadar dar bir yerden nasıl çıkacaktı.

Oldu da konser alanından çıkmak istedin, hayvan mühürler gibi elini mühürlüyorlardı.

Giden gittiğine pişman olmuştur herhalde.

Dahası var.

Konserin orta yerinde kocaman bir alan koymuşlar.

Arkadan konseri göremiyorsun.

Öne doğru ilerleyeyim dedim.

Konserin orta demir bariyerle ikiye bölmüşler.

Geçmek yasak.

Elinde kız çocuğu ile gelen anneler var, güvenlik “geçmek yasak” diyorlar.

Kadın “Neden önler boş” ama diyordu.

Güvenlik hık diyor, mık demiyordu.

Sanki Kıbrıs adasını ona vermişsin, onun güvenliğini sağlıyor gibiydi.

Ben de dedim, “Neden bu konser alanının önüne bariyer kondu?”     

“Bilmiyorum” diyordu. “Bize verilen emir böyle. “

Belli ki konseri düzenleyenler, izleyicileri adam yerine koymuyorlardı.

Bu kadar sıkıntının başka nedeni olabilirdi.   

İnsanlar bence bu konserde adam yerine konmadı.

Ortadaki bariyerin arkasına, yığılmalara neden olundu.

Bunu güvenlik için yaptıklarını söylüyorlarsa, bariyerin önündekiler güvenliği tehlikeye düşünmüyorlar mıydı?

Bu bence geçerli bir mazeret değildi.

Sahneye çıkan Emre Aydın, Sebnem Ferah, Kenan Doğulu iyi bir konser olması için ellerinden geleni yaptılar, ama organizatörler için aynı şeyleri söyleyemiyorum. 

Neyse konsere gittim, ama pişman da oldum.

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..